Check control

Forumindex Forums Modellen Calibra Check control

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Cliff
    Deelnemer

Mede-forummers,

Mijn calibra gaat eerdaags weer rijden na een periode van welverdiende winterslaap :-), dus ik ben her en der wat info en onderdelen aan het verzamelen om de auto verder naar mijn wensen te maken.

Ik heb twee jaar geleden xenon in mijn calibra laten inbouwen (aanrader!), maar het stadslicht en grootlicht zijn nu erg geel in vergelijking met de xenon. Ik heb SMD LED’s voor het stadslicht besteld (met geïntegreerde weerstand) om het kleurverchil te verkleinen. H1 SMD LED lampen voor het groot licht zijn er niet met geïntegreerde weerstand, althans ik kan ze nergens vinden. Mijn vraag is dus of de check control van de calibra ook de werking van het grootlicht controleert? Als dat zo is dan ontkom ik er niet aan externe weerstanden mee te bestellen…

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt.

Gr,
      Jeroen

wim-v6
      Deelnemer

Stads en Groot word niet gecontroleerd.

Willem

Cliff
        Deelnemer

@wim-v6 wrote:

Stads en Groot word niet gecontroleerd.

Willem

Duidelijk!

Bedankt Willem. Ga ik mooi een H1 SMD led bestellen. Nu maar hopen dat ie beter bijkleurt dan een halogeen lampje…

McKaamos
          Deelnemer

Sowieso, Check Control is geen geavanceerd systeem. ALs er stroom loopt vind Check Control het al lang goed.
            Hoeveel stroom en de eigenschappen van het lampje doen er niet toe. Als het maar stroom verbruikt en geen kortsluiting veroorzaakt.

Zelfde geld voor de achterlichten trouwens.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.