Forumindex › Forums › Overige › I.C.E. en navigatie › cheap navi setje 1 din EONON!!!!!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 januari 2010 om 23:57 #17216765
HI GUYS…..!
heb net mn nieuwe gadget ingebouwd….de EONON 1025 E.
inmiddels is er de 1026 e ook alweer uit,vandaar dat dees iets cheaper was.
dat het china made is,begint al bij de doos,saai zwart met het merk logo errop.
elke radio wordt in dezelfde doos geleverd(cheap)waar sommige merken nog extra geld uitgeven als blikvanger…hier dus niet.
de handleiding is in het engels en duits,en legt de basis uit.
meer ook niet.tis dat ik redelijk wat ervaring heb met zegmaar b merken,dus vogelen is geen probleem.
en er zijn diverse forums van eonon zelf waar probs besproken worden.ook hier dus kosten besparing.
de unit zelf voelt redelijk solide aan,het plastic is zeg maar korea made in plaats van china…is vaak anders!!!
de voedingskabel is weer helemaal china……in de plus kabel en de geschakelde draad zitten glaszekeringen en een dikke vette onstorings filter.
dit soort zaken zit in een A merk meestal inwendig,en vergemakkelijkt de montage.
op de EONON manier beetje tobben in de astra g.de reden waarom ik hem tog heb gekozen:
*CHEAP
*sd kaart in front(front HOEFT ER NIET AF)
*KAN GEUPDATE WORDEN
*STABIELE LEVERANCIERS IN NL EN BUITENLAND.
*ALS 1 VAN DE WEINIGEN SOORT VAN HP EN LP FILTERS.
*KLEINE SPECTRUM ANALIZER RECHTS BOVEN….stelt nix voor,maar net iets anders dan de rest.de opgegeven waarde van 4×65 watt is te verwaarlozen,klinkt lekker zat op mn standaard speakers van opel zelf.
ook zit er woofer control op en werkt gewoon netjes.
speelt dvd divx en mpeg 4 en mp-3 en sd.
genoeg opties voor extra schermen,cameraas ed.ook zit er aan de voorkant een aansluiting voor bv audio en video,gewoon makkelijk om ff aan te sluiten.
de navi is meegelverd en is van polnav.
optisch misschien niet het mooist…maar werkt verder goed.ook de dual zone is netjes.
verder kan je multimediaen en navi tegelijk.scherm resolutie is gewoon standaard…….
(andere merken leveren al hd maar is alleen 2 din,zonder detach frontje)en hoge prijs.de btooth werkt bij mij goed(lg-secret)
het afneembare frontje is iets aan de kleine kant,en het gemis van een roodlampje erachter is zonde…..
als je ff kijkt lijkt of het frontje er nog op zit.dit is echter ook bij sommige amerken het geval…..die zijn dan ook wel 2,5 x zo duur.
de zapper heeft wel iets te veel knoppen voor creditcard model,hadden ze beter kunnen splitsen.
de bediening zelf van het apparaat gaat soepel,en het scherm reageerd super netjes op je vingers.dit is bij vele andere china mades wel anders.
er is bv een andermerk op de markt met een swivelscherm.
dus het scherm, kan naar links en rechts kantelen elektronisch.
opzich wel erg netjes….maar kwalitatief erg slecht.
krakkemikkerig frontje en de bedienings joystick had een soort van eigen wil…..
very frusty in een verlaagde auto.
dus gauw weer verkocht.ik ben in elk geval enorm te vreden over het product,gezien de prijs die ik betaald heb,en wat ik er voor kreeg.
kwalitaief niet te vergelijken met pioneer ed,maar is ook niet eerlijk qua prijs.
binnenwerk is elk geval van samsung,en draait op win5.
mocht je interesse hebben,ik woon in rotterdam,maar ben vaak in spijk….
kan je altijd ff komen snuffelen.ik baalde dat niemand in mijn omgeving een demo had staan,dus heb de gok maar genomen…en gelukkig viel die niet tegen.
mvg ro
28 januari 2010 om 00:05 #17600743wat heb je er eigenlijk voor gelapt? En heb je geen :kewlpics ?????
28 januari 2010 om 10:12 #17600744Ik zeg tussen de €380 en €460 :D
28 januari 2010 om 21:26 #17600745nee pics heb ik nog niet……
maar na alle import en duty……..rond de 280 euro
ik zal wel proberen van het weekend…….
navi werkt zeer goed,en best nog veel functies…..
mvg ro
5 februari 2010 om 19:36 #17600746Ik heb er ook nog eentje liggen uit mijn vorige veccie.
De prijs/kwaliteitsverhouding is prima. Qua geluid en beeld is dit gewoon een prima merk !! -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.