Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Chaufage nexia in kadett?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 maart 2010 om 17:55 #17218774
Iemand al ooit de chaufage van een nexia in een kadett E gebouwd? Die werkt zeker op vacuum?
Groeten
17 maart 2010 om 18:13 #17631568een wattes?:wtf
17 maart 2010 om 18:14 #17631569De kachel?
In belgie zeggen we chaufage.:PGroeten
17 maart 2010 om 19:25 #17631570zal best passen maar kan je ook je schutboard gaan aanpassen aangezien dat totaal anders is
18 maart 2010 om 07:55 #17631571klopt deze is gelijk aan manta en d kadett dus voor alle d kadett en manta rijders kunnen het airco gebeuren van een nexia in hun auto bouwen maar in een e kadett moet je idioot veel aanpassen kun je beter die van een astra f pakken word ook wel eens gedaan
18 maart 2010 om 09:03 #17631572origineel gepost door hanskadett
klopt deze is gelijk aan manta en d kadett dus voor alle d kadett en manta rijders kunnen het airco gebeuren van een nexia in hun auto bouwen maar in een e kadett moet je idioot veel aanpassen kun je beter die van een astra f pakken word ook wel eens gedaanDe airco bouw ik niet over. Die mag weg.
Wil gewoon het dashbord met de kachel.Groeten
18 maart 2010 om 13:25 #17631573het dash van een nexia is praktisch hetzelfde als die van een E kadett.
en de kachel zou ik gewoon vervangen voor een van een kadett e anders moet je erg veel aanpassen.
18 maart 2010 om 16:27 #17631574daar heeft sebas gelijk in
probeer blitzer eens een u2u te sturen die heeft het ooit gedaan een nexia dash in zijn eerste kadett
k weet alleen niet hoe snel je een reactie hebt aangezien danny volgens mij niet veel meer online is
wij hebben hier ook zitten kijken om die kachel er in te zetten maar t hele schutboard is anders en andere gaten er in e.d
dett kachel er in maken is denk wel t makkelijkst die komt straks ook in me astra G dash
18 maart 2010 om 17:46 #17631575origineel gepost door jblfreak
daar heeft sebas gelijk inprobeer blitzer eens een u2u te sturen die heeft het ooit gedaan een nexia dash in zijn eerste kadett
k weet alleen niet hoe snel je een reactie hebt aangezien danny volgens mij niet veel meer online is
wij hebben hier ook zitten kijken om die kachel er in te zetten maar t hele schutboard is anders en andere gaten er in e.d
dett kachel er in maken is denk wel t makkelijkst die komt straks ook in me astra G dash
Het dashbord is geen probleem. De kachel wel, lijkt mij.
Als ik de kachel van de kadett neem, hoe gaat dat dan met de regeling van de warmte enzo?
Kadett heeft schuifknop en nexia draaiknop.
Iemand een idee?groeten
18 maart 2010 om 20:34 #17631576ja dat is een goeie haha
18 maart 2010 om 20:56 #17631577het verschil tussen schuif en draai knoppen is maar een geringe afstand:hmmz:D
als ze de zelfde kant op gaan is het makkelijk
anders moet je zelf met een beetje fantazie een steuntje maken voor de kabel aan te bevestigen
ik kan een vectra b dachbord werkend krijgen in een calibra dus dat moet je ook kunnen maken:D19 maart 2010 om 07:54 #17631578origineel gepost door royke2000
het verschil tussen schuif en draai knoppen is maar een geringe afstand:hmmz:D
als ze de zelfde kant op gaan is het makkelijk
anders moet je zelf met een beetje fantazie een steuntje maken voor de kabel aan te bevestigen
ik kan een vectra b dachbord werkend krijgen in een calibra dus dat moet je ook kunnen maken:DZal eens moeten kijken. Eerst het dashbord uit de Nexia halen. Maar werkte de verwarming in de Nexia niet via vacuum? Heb zo iets horen vertellen?
Groeten
19 maart 2010 om 07:56 #17631579origineel gepost door gunni
origineel gepost door jblfreak
daar heeft sebas gelijk inprobeer blitzer eens een u2u te sturen die heeft het ooit gedaan een nexia dash in zijn eerste kadett
Als ik de kachel van de kadett neem, hoe gaat dat dan met de regeling van de warmte enzo?
Iemand een idee?groeten
kachel unit van een astra f pakken die heeft ook draaiknoppen
19 maart 2010 om 08:33 #17631580origineel gepost door jblfreak
bij astra g zit de kachel orgineel achter het dash…..
19 maart 2010 om 10:08 #17631581origineel gepost door hanskadett
origineel gepost door gunni
origineel gepost door jblfreak
Iemand een idee?groeten
kachel unit van een astra f pakken die heeft ook draaiknoppen
Van astra F? Zal ik eens op zoek gaan.
Groeten
19 maart 2010 om 13:18 #17631582astra F en kadett is zelfde qwa kabels nexia is totaal anders
nexia via vacuum zou kunnen k weet t helaas niet meer
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.