Beste Leden,
Ik ben sinds vorige week een trotse eigenaar van een Opel Astra GTC met champagne kleur interieur. Super mooi allemaal natuurlijk, behalve dat er geen after-market radio in deze kleur te vinden is! Er zit nu een CD30MP3 radio in, en AUX staat niet aangevinkt op de stikker bovenop de radio
Op AliExpress zijn genoeg radio’s te vinden (plug and play) met de welbekende knik in allerlei kleurtjes, behalve in de kleur champagne.

Natuurlijk kan ik wel een (2-DIN) unit kopen die alleen een scherm heeft zonder knopjes, en dan een frame kopen in de kleur champagne (dat kan ik dan wél vinden)

Met dit framepje:

Maar hier zit dan wel een nadeel aan (denk ik). Als ik voor de laatste optie ga, dan verlies ik alle functies van mijn BC en andere instellingen. Het zal dan lastig worden om de tijd te veranderen etc. Bij de plug and play modellen die voor opel gemaakt zijn, behoud je deze functies namenlijk.
Of heb ik het helemaal mis, en behoud ik deze instellingen gewoon met de 2-DIN radio?
(Ik zit er ook over na te denken om de eerste radio gewoon in de kleur champagne te gaan spuiten, maar ik betwijfel of de kleuren dan perfect worden)