Centrale vergrending automatisch inschakeltijdens het rijden

Forumindex Forums Modellen Astra Centrale vergrending automatisch inschakeltijdens het rijden

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    stiebe

Goedendag,

Sinds enige tijd rijd ik in een Astra H uit 2008. Op het dashboard zit een knopje om , tijdens het rijden, de centrale deurvergrending te activeren. Nu heb ik gehoord dat, indien de auto is voorzien van electrische ramen rondom, er een mogelijkheid is, om de vergrendeling automatisch in te stellen tijdens het rijden. Dit zou een actie zijn van knopje op dashboard met de afstandbediening gelijktijdig in te drukken. In mijn handleiding kom ik hier niets van tegen. Weet iemand of dit mogelijk is?

Bvd Erwin

Eric_Cantona
      Deelnemer

Ik heb ‘t zelf via OP-com ingesteld. ‘t Heet speedlock, maar waar ‘t precies stond. Zoek maar eens in ‘t OP-com topic.

Je CV schakelt in zodra je harder dan 5 km/u gaat rijden, als ik me niet vergis.

Ik heb zelf ‘n Astra uit 2006 en alleen voor electronisch bedienbare ramen, daar werkt ‘t ook op. Je kunt ook meteen de comfortsluiting (ramen te bedienen via CV op afstandbediening) inschakelen, is ook wel handig.

Opeltje17
        Deelnemer

Speedlock is te activeren in de REC of in de UEC zodra deze is geactiveerd moet je 15sec de knop op het dashboard vast houden tot je een piep hoort.

Dan werkt hij pas.

En comfortsluiting is in te schakelen in de REC indien beschikbaar.

En speedlock heeft niks te maken met elektrische ramen, ik heb alleen voor elektrische ramen en de speedlock werkt perfect.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.