Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Centrale vergrendeling via sleutel niet meer mogelijk
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 juni 2011 om 17:17 #17236980
Ik heb het idee dat mijn sleutels niet meer werken op de CV. Ik heb al nieuwe batterijen geplaatst en ‘m op kontakt met beide knoppen tegelijk in te drukken voor te synchroniseren. Dit helpt eventjes waarna hij voor mijn gevoel weer alles kwjt is. Niets mocht baten. Nu was ik aan een los contact in de sleutel aan t denken omdat de lampjes op de sleutel ook niet mooi reageren. Lampje blijft zelfs branden als ik de knop ingedrukt houdt.
Iemand hier ervaring mee toevallig? Alvast mijn dank!!
Het gaat trouwens om een Astra Coupé uit 2002
18 juni 2011 om 17:34 #17871455Roel,
Check even of de solderingen van de batterij houder niet zijn losgekomen.
Bij mijn G-astra’s heb ik dat bij alle sleutels gezien…
Batterij houder zijn pinnetjes die door het printje van de sleutel lopen.
Als de solderingen loszitten kun je de hele batterij houder d’r half of helemaal aftrekken.. en da’s niet de bedoeling .> :)
gr. arian.18 juni 2011 om 17:59 #17871456even offtopic:
zijn die dingen zelf makkelijk te solderen? bij mij zit de stekker houder van de tid los op het printplaatje maar lijkt me veelste klein werk om zelf te solderen.. krijg ik kortsluiting als ik er een normale dotje tin op gooi?18 juni 2011 om 20:26 #17871457Liefst natuurlijk een klein soldeerboutje en 0.5 mm soldeer…
Electronica soldeer je makkelijk met zo’n klein 25 watt boutje, of als je iemand kent met een soldeerstation.
TID connector is in de electronica een normale steek van 1.27 mm pen-afstand..
Dus liefst solderen met een punt van de bout van max 1.2 mm breed ofzo. En 0.5 mm soldeer. 1 mm soldeer uit de bouwmarkt / boerenbond kan ook maar dan zeer voorzichtig toevoegen..21 juni 2011 om 06:21 #17871458Hey Arian,
Ik heb er eens kritisch naar gekeken en denk dat dit bij mij ook het geval is. Ik ga eens kijken of ik zo’n dun boutje ergens kan lenen. Heb er zelf een om goten te solderen, lijkt me wat grof!
Bedankt voor je reactie, ik hou je op de hoogte!!
22 juni 2011 om 10:37 #17871459Beide sleutels doen het weer!!! Helemaal te gek, fluitje van een cent en een hoop gemak ervoor terug.
Allen, en met name Arian bedankt voor jullie input!!! :wors :wors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.