centrale vergrendeling probleem vectra b

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum centrale vergrendeling probleem vectra b

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    g.klijn
    Deelnemer

hoi ik heb een probleem met de cv van een vectra b uit 2001.
      Op 1 sleutel werkt de afstandbediening gewoon de andere doet niks (lampje brand wel) auto start ook op beide sleutels
      Als ik de sleutel wil inleren reageert de auto niet op beide sleutels , dus contact aan en knop voor dicht indrukken geeft bij beiden geen reactie maar de ene blijft het wel doen verder.
      Moet ik nu naar de opel of kan ik nog iets uitwisselen met een sloper die ik nog heb staan en waarvan de sleutels nog werken??

bvd gijs

wim-v6
      Deelnemer

Kans dat je de sleutel moet laten inleren.

Indien geen fabrieksalarm kan je dat prima laten doen bij iemand met een opcom.

Ik heb opcom (regio Rotterdam / Den Haag)

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

g.klijn
        Deelnemer

oke bedankt wim ik ga eens kijken of ik iemand in de buurt heb die opcom heeft

gr gijs

rinus747
          Deelnemer

Met een OpCom kun je kijken of het zendertje in de sleutel werkt ook als hij niet ingeleerd is.
            Ook kun je kijken of het inleren slaagt, want je krijgt een goed-melding achteraf.

Via Alibaba/Aliexpress zijn er sleutels met nieuwe zender te bestellen. Je moet dan alleen de oude transponder (zwart balkje van ongeveer 2x4x8 mm, van de oude sleutel in de nieuwe plaatsen, en dan de zender inleren). Dat kost je dan 25 euro. Bij de dealer ben je 3x of 4x zoveel kwijt.

Ook OpCom kost maar 25 euro. Als je je eigen OpCom er bij besteld (ander chinees winkeltje) ben je nog steeds goedkoper uit dan de dealer.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.