centrale vergrendeling corsa b 1.0

Forumindex Forums Modellen Corsa centrale vergrendeling corsa b 1.0

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    bluethunder

heb ram wazig probleem met de centrale vergrendeling misschien weten jullie raad??
      als ik sleutel in slot omdraai doet de vergrendeling niks alleen de des betreffende deur gaat op slot maar nu komt het,als ik de sleutel in contact doe en ik zet hem op contact dan gaat automatisch de vergrendeling rondom dicht en weer open weten jullie waar ik het probleem moet zoeken?? alvast bedankt voor de hulp naar het zoeken vant probleem

wim-v6
      Deelnemer

Snap effe niet waarom hij zowiezo op slot zou gaan bij opzetten contact.

willem

bluethunder

dat snap ik dus ook niet.als ie van contact af is zit er geen stroom op de centrale vergrendeling motors maar zodra ie op contact gaat gaat ie zelf automatisch dicht en open rondom.heb dit nog niet eerder mee gemaakt vandaar dat ik het hier vraag

jaspersroosens

heb je het zelf in gebouwt? anders kan het misschien zijn dat je de stroom ergens verkeert hebt gepakt?
            en als het orgineel is zou ik het niet weten

Chun102
            Deelnemer

Dit had ik ook… bleek dat de kiekert kapot was maar vervangen hielp niet; niemand kon het verklaren, vandaar dat ik het ”mysterieus” noemde. Bij vervangen van de kierkert gaat hij er meteen van door bij de eerste lock of unlock van de afstandsbediening.
              Na enkele maanden te zoeken en testen heb ik het eindelijk opgegeven en het systeem weggelaten. Bij tests gaan de slot motortjes ervan door dus ja… ik blijf niet bezig met vervangen.

wim-v6
              Deelnemer

Draadbreuk bij 1 der deuren, of kofferklep..

Dat wil die kiekert wel uitroken hoor..

Willem

Chun102
                Deelnemer

Ok… ik heb ook laatst wat ontdekt, bij op slot doen met sleutel via de passagier deur gaat de slotpen gelijk weer terug omhoog :???: zal dit door een draadbreuk komen?

bluethunder

dus als ik het goed begrijp is de kiekert zowiezo stuk ??? en moet ik dus naar kabel breuk zoeken?

wim-v6
                    Deelnemer

hoeft helemaal niet hoor.

ga eerst maar alle draasd doorvoeren controleren, en dan vooral die van de kofferklep

Willem

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.