Centrale vergrendeling

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Centrale vergrendeling

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Hertog Jan

Zoals ik al in het voorsteltopic schreef, werkt de cv aan de bijrijderskant niet.

Nu heb ik geprobeerd te resetten zoals wel vaker word geadviseerd, maar dit werkt helaas niet.
      Vanmiddag heb ik het deurpaneel eraf gehaald om te kijken of ik iets bijzonders kon zien, wat niet het geval was, dus nu denk ik dat het motortje gewoon kapot is.

Weet iemand hoe je dit kan testen of heeft iemand nog ideeen of tips? Volgens mij is het slot demonteren nog een aardige klus…

sjouke
      Deelnemer

vectra B? dan is hoogst waarsch. het motortje overleden
        uurtje werk om er een te vervangen :) alleen kun je er Knudde bij

http://www.opelvectra.info/&#8221; onclick=”window.open(this.href);return false; <— daar onder het kopje how too … is wel te vinden hoe je het doet

suc6

Hertog Jan

Mooi klusje voor het weekend dus….

Waar zijn deze motortjes te krijgen, behalve bij de dealer? Of zijn alleen de originele aan te raden?

sjouke
          Deelnemer

anders dan ori past niet maar zijn er zat op de sloop te vinden … of op MP

sw_reijnders
            Deelnemer

klopt, maar op de sloop zijn ze ook niet nieuw . . . en heb je kans dat je binnen korte tijd weer hetzelfde hebt
              ik weet het 100 euro is niet goedkoop, maar een deurpaneel kapot slopen omdat je binnen korte tijd weer staat is duurder.

Hertog Jan

Het slot enzo werkt nog gewoon, alleen de cv op die deur niet, dus ik kan deurpaneel gewoon netjes demonteren.

Het staat alleen zo lullig als je popi-jopie naar je auto loopt, de deuren op afstand ontgrendeld en dan dat ene knopje met de hand omhoog moet trekken…..

Ik ben van mening dat je gebreken aan een auto zsm moet oplossen, anders heb je binnen de kortste keren een hele waslijst met mankementen, en dan ben ik snel uitgekeken op een auto…

sjouke
                Deelnemer

helemaal gelijk in :) en wat SW daar vertelt klopt opzich wel maar voor die 100,- heb je er op de sloop 4 motoren dus … ja als je dan nog eens moet

en als je 1x weet hoe het moet is het ook een eitje ;)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.