Forumindex › Forums › Techniek › Elektrische problemen › Centrale deurvergrendelings probleem
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 maart 2011 om 10:04 #17234361
Centrale deur vergrendeling probleem
Goedendag
Ik heb een probleem met me centrale deurvergrendeling
heb al de zoeken knop gebruikt en van de meeste van de gevonden tropics werdt ik niet echt wijzer uit.Dus bij deze.
ik heb een opel astra carvavan 1.6 8v
bouwjaar 1999
Centrale deur vergredeling is Standaard van opel is er niet Na de hand in gebouwdik heb de auto nu 3 maanden in mijn bezit.
de vorige eigennaar heeft de sleutels aardig verziekt met batterijen vervangen waar de clip in de sleutels los was gekomen en opnieuw gesoldeerd moest worden.
bij 1 sleutel is dat gelukt de andere is overleden.De centrale deurvergrendeling werkte altijd naar behoren met sleutel.
tot vorige week ineens ging de auto nog wel open maar niet meer dicht.met de sleutel in de deur dicht gedaan Werkte wel op alle deuren tegelijk.
maar open met de sleutel werkte ook ineens niet meer.had er niet heel veel problemen mee dat ik dan op de bestuurders kant de deur moest openen doen en dat alle deuren open en dicht gingen.
Tot 2 dagen later dat ook niet meer werkte.
alleen de bestuurders deur gaat open en dicht en de rest van de deuren blijven dicht.
en aangezien ik geen sleutel gaten er in heb zitten moet ik het vanuit binnen doen dit gaat wel.
dus de auto staat niet op safe lock wat ik eerder gelezen heb.Volgens mij heeft mijn auto dat ook niet.
heb dat ook geprobeerd.__
Ik heb zelf de zekeringen na gekeken deze waren allemaal goed.
heb een nieuwe batterij in de sleutel gedaan.
lampjes branden gewoon rood.Het opnieuw instellen van me sleutel door in contact te doen naar stand 2 te draaien knop indrukken en opnieuw laten syncroniseren heb ik ook al meerdere keren geprobeerd.
—
2 dagen voor de problemen met me centrale deur vergrendeling heb ik wel een nieuwe zekering van me binnen verlichting moeten vervangen omdat ik met me lampjes bezig was en het zekeringtje kapot ging.
heb voor een 7 een 10 er in gezet ( weet niet of dit een probleem kan opleveren lijkt me niet )23 maart 2011 om 18:31 #17840047Vaak loopt de boel in de portieren gewoon zwaar en blijft hangen en de beveiliging op de motoren stopt dan het openen of sluiten. Meestal hoor (of zie) je nog wel dat ze aanstalte maken.
De motor op de bestuurders kant heeft een paar draadjes etra en is de master motor, dat wil zeggen dat als die gaat de rest ook mee hoort te gaan. Als die dus mechanische problemen heeft en weigert werkt er geen een meer.
Als je de deurpanelen eens los maakt kun je de oorzaak wel vinden denk ik. En dan gelijk de bedrading even goed controleren.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.