Centrale deurvergrendeling Zafira A

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Centrale deurvergrendeling Zafira A

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271487
    zafira-hen
      Lid sinds:
      27 May 2014

      Beste Mensen,

      Ik heb hetvolgende probleem nl; ik heb een viertal weken geleden mijn accu vervangen van mijn Zafira. Een tot twee weken later begint de centrale deurvergrendeling te haperen ik heb een nieuwe batterij in mijn sleutel geplaatst met als resultaat dat eea helemaal niet meer werkt !! Ik moet nu mijn deur via het sleutelgat openen de overige deuren gaan dan ook allemaal open.
      Heeft iemand hiervoor de oplossing ???
      In ieder geval alvast bedankt voor jullie genomen moeite !!

      groet Hen

      #18281244
      Blackbull
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 July 2004

        Heb je hem al opnieuw proberen in te leren door het contact op stand 1 te zetten en het knopje van de cv op de sleutel in te drukken? Het slot reageert dan en zou het vervolgens weer moeten doen. Doet de reserve sleutel het nog wel?

        #18281245
        midnight black
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 December 2011

          En ook meteen je elektrische ramen geprogrammeerd na het vervangen van de accu?

          #18281246
          Krullemie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 October 2013

            Hallo allemaal.

            Ik heb ook een akkefietje met de Centrale Deurvergrendeling van mijn Zafira….

            Ik kan alleen de voorportieren, kofferklep en brandstofklep openen en dicht doen met zowel het mechanische slot en de afstandsbediening.
            Opcom zegt geen fouten te kunnen vinden :shock: .

            Het lijkt mij zeer vreemd dat er twee motoren in 1 keer kapot gaan.

            Groet Ronny

            #18281247
            SimpleFace
              Lid sinds:
              14 July 2014

              Vermoedelijk draadbreuk dan? Moet je toch even deurpaneel loshalen om te kijken of de motors wel aangestuurd worden.

              #18281248
              midnight black
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 December 2011

                Gisteren bij de mijne ook maar weer eens een kabelbreuk gerepareerd naar de achterdeur, 1 draad door en 1 draad bijna…Dit kabelboompje was pas 2 jaar oud, maar goed ook echt te slecht ontworpen ze hadden het net zo moeten maken als bij de voorportieren dan was er niks aan de hand.

                #18281249
                Krullemie
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  28 October 2013

                  @ midnight black

                  Is zo’n kabelboompje los te bestellen dan? En zo ja, waar?

                  Ronny

                  #18281250
                  Dolby
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 May 2008

                    Op E-bay zijn er voldoende plug end play kabels setjes te koop. Maar na het vervangen blijft het toch een punt wat jaren later weer terug komt. Dat hebben ze bij de Zafira’s namelijk niet echt goed gemaakt bij de achterdeuren. Bekend euvel.

                    #18281251
                    midnight black
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      14 December 2011

                      Idd en als je de achterdeuren met 3 kinderen dagelijks gebruikt dan komt het geregeld terug.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.