Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › Centrale deurvergrendeling is niet van Opel?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 juli 2009 om 15:41 #17210788
Daar zakt echt weer je broek van af….
Ik rij nu 4.5 jaar met een leaseauto van de zaak, een Astra 1.7cdti. Nu heb ik al een hele geschiedenis met deze auto nadat er een motorblok is vervangen en nu heeft hij me weer een paar keer in de steek gelaten dus weer eens weggebracht.
Omdat ook mijn CV raar deed heb ik aangegeven dat deze ook niet werkt zoals het moet. Nu staat de auto alweer 3 dagen bij de dealer wachtend op een krukas sensor maar na het opvragen van de status vroeg ik ook naar de CV en dat was niet hun deel, daarvoor moet ik naar het bedrijf die dat ingebouwd heeft ????????
Ik heb dus alleen een deur aan de bestuurderskant waar een sleutel in kan, de overige deuren kennen dat niet en geen ene deur heeft een knopje aan de binnenkant die ik dicht kan duwen. Ik heb ook een originele sleutel van Opel met een ingebouwde zender en dat is niet voor de Opel dealer om te repareren?
Ik ben de weg denk ik kwijt…..
20 juli 2009 om 18:49 #17502674hahaha wat een eikels !!
die cv is standaard man,zijn ze in de war of zo ???
20 juli 2009 om 19:51 #17502675Tja…. eigenlijk heb ik er nu ook geen zin in als ik een nieuwe auto moet nemen want de enige keuze nu is een Combo en hoop ik dat ik die half jaar nog kan uitzingen hopend op een betere autokeuze. Als ze van de week bellen zal ik ze dat van die CV nog eens duidelijk maken……
Ook heb ik al meerdere malen geklaagd over de CD30 radio, die springt op de meest vreemde momenten uit zichzelf aan op de CD, vooral tijdens kou of een spanningsdipje door bv. de CV of binnenverlichting maar blijkbaar mag het niet. Vreemd want de radio is verweven in het computersysteem en heb ik geen alternatieve optie…..Nadat het blok zo’n 2 jaar geleden vervangen is is die wel 10x terug geweest om uiteindelijk een lek bij de inlaat te dichten. Prutsers!
22 juli 2009 om 16:58 #17502676Nou, ze waren vandaag iets duidelijker.
Het probleem hebben ze niet kunnen vinden, alles gaf op de computer goed aan (?), ze vermoeden de sleutel maar laat de 2e sleutel precies hetzelfde kennen….Maar dan moet het aan de alarmmodule liggen en deze is geen Opel-standaard, die is later ingebouwd…. dan maar de leasemaatschappij gebeld dat ik dit wel heel erg simpel vind want ik heb die auto compleet met alarm bij de dealer opgehaald.
22 juli 2009 om 19:31 #17502677wat een gedoe man…
Echt een stelletje prutsers..Ik heb ook wel vaker wat raars gehad met de dealer..
Toen maar eens babbeltje gemaakt met de werkplaats chef…:P
Maar de problemen met de radio vind ik vreemd.
Heb hem ook maar nooit geen ellende.
Diverse collega’s heb ik ook nog niet horen klagen..Ik moet wel toegeven dat ik over 3 -4 weken mijn astra inlever en een mooi ocatavia combi dan kan ophalen..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.