Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Centrale deurvergrendeling Fje
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 juni 2010 om 19:26 #17685083
Hoi, ik ben net lid van het forum omdat wij een astra f cabrio hebben gekocht. Ik moest een nieuwe sleutel erbij hebben en de opel dealer zei dat er voor dit type geen origineel afstandbedienbare CV op zat, alleen CV. Ik ga maar eerst eens op onderzoek of er origineel een afstandbediening opzit (op kan) en anders is dat setje in het begin van deze topic wel een goede oplossing.
Ik heb nu diverse topics gelezen en ik kom niet meer achter de pc weg, heb altijd veel aan autos gewerkt en wil het weer gaan doen.
Ook willen wij Astra weekenden afgaan, het lijkt ons leuk om nieuwe mensen met dezelfde typen autos te leren kennen.
Met vriendelijke groet
Marco28 juni 2010 om 20:58 #17685084als je al centrale vergrendeling hebt kun je er gewoon een afstand bediening op zetten
een setje van spy ofzo
dat zet je er binnen 2 uurtjes in30 juni 2010 om 10:08 #17685085Hallo Syl-astra, bedankt voor je reactie, ik ga op zoek naar het beste set ervoor. Tevens moet ik ook op zoek naar hulp voor mijn originele radio blaupunkt cd 300 (auto gekocht met code maar hij staat al op 10 foute tries). Nog een hoop te doen dus
groetjes marco
30 juni 2010 om 15:54 #17685086origineel gepost door danimar
Hallo Syl-astra, bedankt voor je reactie, ik ga op zoek naar het beste set ervoor. Tevens moet ik ook op zoek naar hulp voor mijn originele radio blaupunkt cd 300 (auto gekocht met code maar hij staat al op 10 foute tries). Nog een hoop te doen dusgroetjes marco
Ai, da’s lastig. Volgens mij kan je ‘m wel laten ontgrendelen, maar dat moet bij de VOD (Of iemand met zo’n uitlees-ding), en gaat je (in geval van VOD) dus aardig wat kosten.
Wat misschien makkelijker is, is om op MP te gaan browsen naar een tweedehands CAR300 met code. (Of misschien een CDR500, als dat gaat werken.)
1 juli 2010 om 09:36 #17685087Gooneybird,
Daar ben ik inderdaad mee begonnen het zoeken naar een andere, vooral omdat ik dacht dat het niet werken van de toetsen te maken had met de code. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik had ergens gelezen dat voor een reset je de radio zo een 10 uur aan de stroom moet hangen dus dat doe ik ook nog maar.
Ik wil eigenlijk alleen maar zo een radio om niet iedere keer een radio uit de slede mee te moeten zeulen. Inbrekers weten dat een radio met code wat moeilijker te kraken is. Hoewel er genoeg generators zijn hahaha.In het ieder geval bedankt
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.