Centrale deurvergrendeling

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Centrale deurvergrendeling

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Eric11

Ik heb een probleem met de centrale deurvergrendeling als ik de auto afsluit dan gaan de achterdeuren niet mee opslot , ik kan de achterdeuren momenteel alleen afsluiten middels de sleutel in de sleuf boven het slot te steken en zo de deur met deze noodmaatregel af te sluiten , dus wie kan mij helpen in welke richting ik het moet zoeken !!

Alvast bedankt

Mvgr eric

Esox Lucius
      Deelnemer

Eric,

Over welk type auto gaat het, en welk bouwjaar?
        Als ik het goed lees, gaan de achterdeuren dus niet op slot met de afstandbediening en wel met de mechanische sluiting (sleutel linksvoor).

Laat het even weten

Gr Esox

Eric11

Hoi esox
          Het gaat hierom een Astra h uit het jaar 2004
          De deuren gaan niet opslot met de sleutel links voor ik dacht dat het lag aan een kabel in de deur maar de aansluitingen ( stekkers ) zitten verder goed dus rara wat is er loss

Esox Lucius
          Deelnemer

Eric,

Misschien lees ik het probleem verkeerd maar,

“ik kan de achterdeuren momenteel alleen afsluiten middels de sleutel in de sleuf boven het slot te steken”

Maar zo zet je hem op het kinderslot, dus dan is de deur van binnenuit niet te openen.
            Dit heeft normaal niets met de buitenvergrendeling te maken.

En is het probleem ook bij beide deuren tegelijk ontstaan?
            Of eerst de ene en daarna de ander.

Eric11

Je hebt aan de andere zijde op het slot een sleuf zitten waarmee je em op slot kan doen, ik heb wel wanneer ik de auto op slot doe en ik trek aan de handel van het rechter achter portier dan gaat voor de deuren van het slot af , dit heb ik niet bij het linker portier

Esox Lucius
              Deelnemer

Ik zou eens beginnen met de draaistekkers die van het portier naar de stijlen toe lopen, 1 voor 1 los te halen.
                Dan kijken of de cpv goed werkt (op het portier na waar de stekker van los ligt natuurlijk) als het goed werkt de stekker weer monteren en naar de volgende draaistekker.

Kan je beide portieren van het kinderslot af zetten, en dan weer kijken of de voorportieren wel of niet open gaan bij het proberen te openen van het la en ra portier (van binnen uit)
                Ik denk nl dat la op het kinderslot staat.

PS kan je evt een fotootje maken van die sleuf waar je de deur mee op slot zet, ik weet nl alleen het sleufje van het kinderslot.

Gr Dennis

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.