Centrale deur vergrendeling Opel Astra G (2000)

Forumindex Forums Modellen Astra Centrale deur vergrendeling Opel Astra G (2000)

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Demol72

Beste Forum leden,

Wie kan mij helpen aan of verwijzen naar een kabelschema van de CV voor een opel Astra G bj 2000. Ik wil een universele ontvanger gaan plaatsen, zodat ik weer normaal mijn deuren op afstand kan bedienen.

Frank27960
      Deelnemer

Weer normaal kan bedienen? Zoals ik dit lees heb je well al op afstand gehad op deze auto? Zo jaa werkt deze dan niet meer naar behoren?

Demol72

sorry verkeerd geformuleerd :-) hij heeft helemaal niet gewerkt, of het aan de sleutel ligt of ontvanger weet ik niet, heb al van alles geprobeerd, Daarom heb ik nu een nieuwe universele ontvanger gekocht. Vandaar de vraag of iemand een schema heeft van de kabels die in de orginele ontvanger zitten.

Frank27960
          Deelnemer

Aan een schema kan ik je niet helpen, ff gedult hebben op andere forum leden,
            Toch nog ff, brand lampje vd afstandsbediening als je hem in drukt? Heb je de batterij al vervangen vd afstandsbediening? En als laatst brand ut lampje vd afstandsbediening wel maar reageert de auto niet, probeer hem is opnieuw in te leren.
            Dit is alsvolgt, sleutel in het contact, deuren dicht, sleutel op contact zetten (auto niet starten) dan druk je de knop dicht in. Als goed is gaat de auto dan open en dicht, en zal de afstandsbediening het weer moeten doen.

Heb je dit allemaal al gedaan, dan heb ik niks gezegt haha;)

wim-v6
            Deelnemer

Al met auto op contact de knoppen van je werkende (lampje brand bij bedienen) bediend??

Anders sleutel ab op de sloop halen en die in laten leren door iemand met een opcom

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.