Forumindex › Forums › Modellen › Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) › Centrale deur vergrendeling
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 september 2012 om 19:22 #17252300
Hallo
Me zekering nummer 1 was gesprongen
Omdat ik er een lampje verkeert in had gedaan van me verwarming.
Maar nu doet me hele centrale deur vergrendeling het niet meer aleen me knipper lichten knipperen als ik het knopje indruktWeet iemand wat ik daar aan kan doen
Mvg roy
16 september 2012 om 19:33 #18066608Gaat alles wel mee als je de sleutel gebruikt en omdraait? Heb zelf ook net een setje cv ingebouwd, werkt goed.. nu de klep nog mee vergrendelen want daar kan ik ook nog wel hulp bij gebruiken :s gr Jorne
16 september 2012 om 19:53 #18066609Nee als ik sleutel omdraait gaat alleen bestuurders deur open
16 september 2012 om 20:12 #18066610@roygie wrote:
Nee als ik sleutel omdraait gaat alleen bestuurders deur open
Dan zou het nog best een draadbreuk kunnen zijn, en dus geen leven meer in de gehele draadboomp. Is de cv rechtstreeks op de accu aangesloten? Ontkoppel hem eens??
Lijkt me sterk dat alle deur motortjes stuk zijn ineens…Ik noem maar ietss :S groet Jorne17 september 2012 om 00:53 #18066611@ Roygie:
Originele Centrale Deurvergrendeling, of later ingebouwd.
De AB is zowiezo niet origineel
Weet je het niet zeker?? dan even met de sleutel kijken of je het slot helemaal horizontaal kan draaien, zo ja, originele Centrale vergrendeling.
Willem
17 september 2012 om 06:38 #18066612Jha tis originele deur vergrendeling
17 september 2012 om 08:29 #18066613Controleer zekering 13
Willem
17 september 2012 om 15:05 #18066614Zekering 13 zit niks in heb er 1 in gedaan nog steeds niks.
Ben bij 2 opel garage’s langs geweest maar weten ok nie wat het is.
Die willen wel een onderzoek instellen
Maar dan ben ik zo 200 euro kwijt zegge ze.
Weet iemand toevalig waar dat kasje zit van di centrale deur vergrendeling msch zit daar nog een zekering in dacht ik meschien ofniet?17 september 2012 om 15:45 #18066615Bij de rechter voet van de passagier kant. Eerst plaat onder dashboard kastje eruit, daarna de paneel vd dorpel eruit met 2 x torx boutjes, dan die schuine ‘hoek’ (hierop zat de plaat onder dashboard eraan vast). En daar achter zit dat kastje, deze ziet er zo eruit: http://www.tav-autoverwertung.de/shop/CENTRAL-LOCKING-CONTROL-UNIT-OPEL-GM-90457682-PA-KIEKERT-90-457-682-PA” onclick=”window.open(this.href);return false;
17 september 2012 om 16:08 #18066616Zit daaro een zekering dat je toevalig weet want hoor wel een relais klikken in kastje boven de zekeringe kast
18 september 2012 om 21:42 #18066617Wat je hoort is dat kastje en is je cv-unit en daar zit een zekering bij aan, aan de plus. 15 amp dacht ik. Die zekering zal bij jou wel stuk zijn.
Bij mij is hij al een keer gesprongen, en heb hem net een week ingebouwd. :S
Ik weet alleen zelf niet hoe ik de klep moet laten werken op de afstandsbediening.
gr Jorne :)18 september 2012 om 21:50 #18066618Origineel CV in dit geval, daar zit geen zekering in de stuurkast..
bij mijn Aftermarket set in mijn Kadett-combo ook niet trouwens… (GT)
Willem
21 september 2012 om 11:57 #18066619Shittt!!!! Hij doet nog steeds niet
Maar me tank dop zit er ook op weet iemand hoe je die dan open krijgt want ken nu niet meer tanken21 september 2012 om 12:06 #18066620Bekleding in kofferruimte weghalen, en pin naar motortje toe trekken
21 september 2012 om 15:23 #18066621Zo dankje wel
Stond best ff te zwete toen ik er achter kwam zat al ni zoveel bezine meer in haha
Op zoek geweest na die zekering ook ff maar is nog steeds niet te vinden
Ik vervang nooit meer zelf lampjes:p21 september 2012 om 20:19 #18066622Ik wil binnekort nog een xenon setje erin. Moet ik eve kijken hoe en welk merk. H4 meende ik. :)
21 september 2012 om 20:39 #18066623H4 bouwlampsetje monteren…
Willem
21 september 2012 om 20:41 #180666246000k dit keer. Is de hoogte regeling verplicht als je xenon hebt? :S
21 september 2012 om 20:43 #18066625nope, knop verwijderen als je die hebt..
Willem
21 september 2012 om 20:50 #18066626Ja maar die heb ik er nu bij in zitten de schakelaar, en de regelaars deden het en ineens niet meer. Dus snap ‘t ff niet. :S
21 september 2012 om 21:11 #18066627Afgezekerd op Dimlicht..
dus stekkers op de stelmotoren Controleren, die hebben vaker slecht contact..
Willem
21 september 2012 om 22:07 #18066628Ja heb ik inderdaad gezien en had al een vermoeden.. die stekkers met name links zagen een beetje groen. :s Ze zaten er immers als optie voorbereid aanwezig maar al die jaren nooit aangesloten. Zou ik ze af moeten knippen dan, en nieuwe stekkers er weer aan?
1 oktober 2012 om 15:46 #18066629Probleem opgelost. De stekkers waren niet aangesloten, en toch heb ik de stekkers erop gehad…ben waarschijnlijk ze vergeten weer aan te sluiten, of niet goed aangesloten waardoor de stekkers onder het rijden eraf zijn geschoten. shit happens.. :S
Maar hij doet het weer. Nog eve de hoogte bepalen dmv de stelschroef (wit) op de lampen unit. :) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.