CDR600 pre out

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie CDR600 pre out

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    joop1970
    Deelnemer

Ik heb in mn auto origineel een cdr600 met cd wisselaar zitten.
      Weet iemand of je hierop een of andere manier een pre out voor een versterker op kunt bouwen dmv wat solderen?

Ik vind het namelijk wel mooi staan in het interieur en het is nog een stevige radio. Die aftermarket zooi kraakt altijd als je op de knopjes drukt en het is net een disco.

Roelof

viewtopic.php?f=28&t=145453

Misschien als je de links volgt kom je wel bij het juiste model maar inweze is het gewoon achter de volumeregeling of voor de interne versterkers een aftakking maken (eventiueel een ontkoppel condensator gebruiken). Een scoop of een simpele audio tracer kan je aardig op weg helpen om het juiste signaal te zoeken. Soms staat het ook op de print aangegeven of is het al voorbereid.

joop1970
        Deelnemer

Kijk, dat is wel helemaal goud. Het zegt me nu allemaal niks maar ik zal me eens in gaan lezen. Bedankt!

Roelof

Als het je niets zegt denk ik dat het lastig wordt, maar wie weet…..

joop1970
            Deelnemer

Voordat ik aan een auto begon had ik zelfbouw speakers al hobby, daar weet ik wel het een en ander vanaf en solderen kan ik ook wel. Hoe zo’n radio precies werkt via een printplaat weet ik dan weer niet :jerry

Ik zal hem wel eens openschroeven, misschien is de opbouw gelijkwaardig aan de cd30 mp3?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.