cdr500 vervangen

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie cdr500 vervangen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17251834
    Onyx666
      Lid sinds:
      20 August 2012

      hallo

      ik wil de radio uit mijn zafira-a 2004 vervangen.

      Nu lees ik dat ik hom display te laten werken (en stuurbediening) een extra kabel nodig heb
      Voor pioneer zou dit de CA-D-PI.150 zijn.
      Maar nu kan ik geen winkel vinden waar deze te koop is.
      En weet iemand welke autoradio dan display out heeft ?

      Voor blaupunkt heb ik een redelijk betaalbaar alternatief gevonden van blaupunkt (7607588510)

      http://www.caraudio24.de/Zubehoer/Lenkradadapter/fuer-Opel/Blaupunkt/Lenkradadapter-Blaupunkt-nur-Opel-mit-Display-7607588510::15343.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

      Werkt zoun kabel enkel op blaupunkt radios of heb je dan een iso aansluiting waar in principe elk merk op werkt ?
      Of heeft iemand een betaalbare kabel radio combinatie met MP3 of usb ?

      gr

      #18061973
      Juffer1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 July 2006

        Die interfaces zijn radio gebonden, je zult dus per merk & type radio moeten kijken of je hier een extrene adapter achter kan hangen om je display te kunnen laten werken.

        Let wel even op dat Kenwood bijvoorbeeld adapters heeft waarbij bij het ene type radio alleen de stuurwielbediening werkt en bij een andere type radio de stuurwielbediening en het display.

        #18061974
        Onyx666
          Lid sinds:
          20 August 2012

          ik denk dat ik toch maar zonder display en afstandsbediening op het stuur ga
          kan ik dan elk type radio gewoon aansluiten zonder extra kabel ? (zit er een standaard iso connector in een zafira a)

          #18061975
          BornOpel
            Lid sinds:
            15 April 2011

            Die kabel om je stuurbediening te laten werken kan je gewoon bij de heuts bestellen en gaan per radiotype en automerk, houdt er rekening mee dat die kabel alleen voor je stuurwielbediening is en niet voor je extern schermpje. Ik heb zelf ook een pioneer radio en heb de CA-D-PI.150 moeten bestellen. wat ik weet kan je wel gewoon iedere radio aansluiten op je auto, zonder extra kabel.

            succes :thumb

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.