cdr500 in vectra b

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum cdr500 in vectra b

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277324
    bart-gsi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 July 2012

      Hey

      Ik was vandaag op de sloop aan het zoeken naar v6 onderdelen… Die was er niet.. Dus was naar andere vectra b spullen aan het kijken en kwam een cdr500 tegen… Mocht ik voor niks meehebben.. Dus dat was wel mazzel.. Maar nu werkt dat allemaal netjes.. Maar ik wil wel kijken of ik m’n versterker aan kan sluiten op de cdr500.. Weet iemand of dat mogelijk is??

      #18322860
      dappie
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 July 2008

        Bart-gsi, ik heb de cdr500 nog liggen, heb hem toen vervangen door een jvc radio, want daar kon ik een versterker op aan sluiten, dus helaas, gaat nie lukken nie, het zelfde heb ik nu weer met m’n c1,
        Had hem er al ff uit gehad maar :thumbdown

        Vr,gr, jac.

        #18322861
        bart-gsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 July 2012

          Hmm ok.. Nouja.. Het heeft me niks gekost.. Dan ga ik eind deze maand maar eens kijken voor een andere radio waar ik wel m’n versterker op aan kan sluiten..
          Ik zat te twijfelen tussen voor origineel gaan zonder versterker in dit geval… Of iets anders waar ik wel een versterker op aan kan sluiten…

          Dan gaat deze cdr 500 in de verkoop einde van de maand…

          #18322862
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            Thx nog voor de hulp :thumbup

            #18322863
            dappie
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 July 2008

              Ja origineel is netjes en werkt goed, maar naar mijn mening schiet het net ff tekort, maar
              Dat is mijn mening.

              Vr,gr, jac.

              #18322864
              bart-gsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2012

                ja ik miste bij m`n JVC de stuurwiel bediening.. maar ik weet dat die werkt met de cdr500… en de JVC gaf al problemen.. dus eind van de maand eens kijken voor een andere JVC waar wel een stuurwiel bediening op aangesloten kan worden zonder adapter ( zoveel ruimte heb ik niet achter m`n middenconsole) en waar ik m`n versterker met nieuwe kabels op aan kan sluiten… want de oude hadden kleine hapjes erin zitten van de achterbank steeds omklappen enzo

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.