Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › cdr500 in me vectra met iphone en nu???????
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 juli 2013 om 19:54 #17259092
beste,
ik loop al een tijdje te zoeken naar een goede oplossing om de muzien van me iphone op me cdr500 delco te krijgen maar wet nog niet hoe.
heb een voor beeld gevonden om een aux aansluiting op de cdr500 te maken(maar ik snap nog niet hellemaal hoe dat dat werkt).
en ik kwam deze link tegen weet iemand hoe dit werkt en of het goed werkt? http://www.nexxia.co.uk/products.asp?s=Car%20Audio%20Technical&c=iO_Connect%20Installs
wat zouden jullie doen? een andere radio is geen optie want wil de orginele houden.
gr martijn
8 juli 2013 om 10:56 #18158119Ik heb nog een cdr500 voor je in de aanbieding, hier heb ik toe zelf een AUX-in op gemaakt. Stekker erin, en geluid van de telefoon, stekker eruit en geluid van de CD-Speler. PM me voor meer details/vragen.
30 juli 2013 om 13:20 #18158120@tijne, en al verder gekomen? Ik zelf zou graag hetzelfde willen bereiken :)
30 juli 2013 om 13:40 #18158121@Tigra-Black wrote:
@tijne, en al verder gekomen? Ik zelf zou graag hetzelfde willen bereiken :)
Hahaha nou ja eigenlijk wel sinds gisteren avond werkt het
Ik he. Een kabel met een 3 mm plug op de print van de radio gesoldeerd en als ik nu cd luister dan heb ik gewoon cd en als ik me tel aansluit op de kabel valt het geluid van de cd weg en krijg ik het geluid van me tel.
Ik ben er wel achter gekomen dat er verschillede printplaten zijn in de cdr 500 dus het beste kan je hem ff open schroeven en dan via google de juiste foto zoeken met hoe of wat en anders moet je me maar een pbtje sturen
30 juli 2013 om 13:45 #18158122Oh gaaf, dus de cd functie blijft dus wel normaal bestaan :)
Zit nu al te wippen op me stoel om het even te gaan maken hahaha.
Wil het bij mij dan zo maken dat de originele Apple kabel met aux en laad functie op telefoon console uit komt. Op die manier staat de phone mooi in de auto voor bediening en ik kan hem opladen tijdens het spelen.
Heb je een foto beschikbaar van jouw CDR print?30 juli 2013 om 13:52 #18158123is dit ook te doen voor de ncdc 2015?
wil het ook graag, maar kan geen passende oplossing vinden.
30 juli 2013 om 13:55 #18158124Ja en dat is nou het probleem!!!!!!
Dat wou ik dus ook maar dat is nog niet zo makkerlijk( atans ik ben gestopt) het probleem is dat een iphone niet oplaat met alleen maar 5 volt op de usb maar op de data moet ook spanning staan anders ziet hij de stekker niet en alleen geluid via de orginele stekker gaat ook niet want als hij niet oplaad ziet hij de stekker ook niet ( snap je het nog)
Ik wilde het ook zo dat me tel muziek speeld en gelijk oplaad maar dat word dus iets lastiger maar ben nog op zoek naar een oplossing.
Nee ben vergeten een foto er van te maken.
Maar probeer het gewoon als het niet lukt mail ne maar ik woon om de hoek bij je en wil je altijd helpen
Gr martij
30 juli 2013 om 14:04 #18158125Zelf heb ik altijd deze kabel in gebruik gehad in een andere auto van me en hiermee lukte het wel te laden en spelen tegelijkertijd
(Oeps net geplaatst en nu zie ik dat deze kabel het USB deel mist)Hulp is altijd makkelijk en gezellig :)
30 juli 2013 om 14:05 #18158126@johan1979 wrote:
is dit ook te doen voor de ncdc 2015?
wil het ook graag, maar kan geen passende oplossing vinden.
Dat durf ik niet te zegen maar denk het wel eigenlijk maar even goed zoeken op google en dan gewoon op aux op en dan jou type radio
30 juli 2013 om 15:51 #18158127maar waar had jij de usb op aan gesloten dan?
gr martijn
30 juli 2013 om 16:16 #18158128De USB ging in een externe lader welke in de sigarettenaansteker ging, die laatste had ik achter het dashboard 1extra gemaakt zodat de bestaande vrij bleef. Als ik morgen zin heb ga ik eens alles qua kabels en lader bij elkaar zoeken om daarna het eens te gaan aansluiten in de auto. Ik zal tijdens het knutselen wat foto’s maken zodat het duidelijk word hoe ik het heb gedaan.
Als dat deel gereed is moet ik alleen nog even voor weinig een andere Nokia carkit regelen met Bluetooth zodat de bestaande er uit kan. Dan kan de iPhone gebruikt worden als iPod, telefoon en navigatie apparaat :thumb
30 juli 2013 om 16:19 #18158129ja idd dat is de oplossing.
dank je wel ik ga even kijken of ik het een en ander kan bestellen.
gr martijn
12 mei 2014 om 15:17 #18158131Hoi!
Dit is precies wat ik ook wil in mijn Opel Corsa B. Zelf heb ik ook een CDR 500, maar geen verstand van solderen e.d.
Is er iemand die mij kan helpen een aux functie erop te maken?
Verder heb ik een probleem met mijn Parrot 3100ck, want het display ligt eraf. Hij heeft het altijd gedaan. Mocht iemand me tegelijkertijd kunnen helpen dit weer te fixen ben ik erg blij!
Laat maar weten wat voor vergoeding oid je in gedachten hebt.
PS: ik woon in regio Rijswijk/ Den Haag/ Delft e.o.
Ben erg benieuwd!
12 mei 2014 om 15:24 #18158130Mail me maar ( ik heb nog een cdr500 ligen die omgebouwd is met een aux.)
De parrot kan ik waarschijnlijk wel fixen voor je.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.