Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › cdr2005 vervangen voor andere radio..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 maart 2013 om 09:53 #17256476
beste,
wanneer ik mijn orginele radio vervang voor een andere dubbeldin radio moet ik dan de slede vervangen? de 3 delige stekkers los klikken ui de orginele slede en dan de 2 kleinste in de radio ?
grote stekker los laten?
verder werkt de rest toch?
mijn boordcomp. zit via het scherm er boven en werkt via ruitenwisser ?
betreft vectra c 31-12-2004mvg dennis
24 maart 2013 om 12:22 #18119279als je er een nieuwe radio inzet zit daar standaart een nieuwe slede bij….
lees wel even bij de dealer je oude orginele radio uit dan kan je hem nog verkopen of hergebruiken !!!!
hoe het zit met stekkers weet ik niet…kijk wel even of je een extra stekker mis blok hebt voor je stuurwielbediening ( is wel zo fijn )
en een afdek frame kopen voor opel vectra dan is alles in het geheel netjes afgewerkt !!!24 maart 2013 om 12:56 #18119280ik heb geen stuurwielbediening ? (is dit eigenlijk normaal) ? ja en zat te kijken voor zon afdekframe. ik heb toch aleen een afdekframe nodig ? toch niet zon complete pakket met afdekframe,slede,… voor 75 piek ??
26 maart 2013 om 09:05 #18119281houd er ok rekening mee dat je km teller storing kan geven…..werkt bij mij niet meer
als ik de radio uitzet werkt ie wel.
ben nu ff aant onderzoeken hoe ik dat op ga lossen.
waarschijnlijk de blauw/rode draad doorknippen (pulsdraad)
ben van origineel opel naar een jvc gegaan.
26 maart 2013 om 10:09 #18119282Ik heb een pioneer liggen die er komend weekend in gaat.
De BC hoort te blijven werken idd, want die zit in je scherm.
Bij pioneer zit er geen inbouwframe bij. Die moet je dus los bestellen, samen met een afwerkplaat. Ik heb em via Ron de Vries (autohifi.nl) Kost 49,- excl verzend. Of je kabels etc nodig hebt schijnt af te hangen van de combi radio-auto.
26 maart 2013 om 15:18 #18119283ja je hebt toch aleen een slede nodig voor de radio in te klikken en een afwerkframe in de zelfde kleus als de rest van het intrieur ?
27 maart 2013 om 07:16 #18119284Misschien ook een antenne-versterker.
30 maart 2013 om 16:16 #18119285Had er bij mij ook een cdr2005 in zitten deze vervangen door een pioneer avh4400bt en met wat hulp van Jordy is het gelukt om de stuurbediening aan de praat te krijgen, het is een simpel klusje wel adviseer ik de pioneer interface te nemen die werkt in elk geval (mits je voor een pioneer wilt gaan natuurlijk)
indien je hulp nodig hebt pm me maar. Als je uit de buurt van den bosch komt mag je ook langskomen.Ik heb wel een kitje gekocht voor de ombouw zodat de nieuwe er stak inzit daar zit dan alles bij behalve een antenne verloop! niet vergeten.
greetz en fijne pasen
@kammers85 wrote:
als je er een nieuwe radio inzet zit daar standaart een nieuwe slede bij….
lees wel even bij de dealer je oude orginele radio uit dan kan je hem nog verkopen of hergebruiken !!!!
hoe het zit met stekkers weet ik niet…kijk wel even of je een extra stekker mis blok hebt voor je stuurwielbediening ( is wel zo fijn )
en een afdek frame kopen voor opel vectra dan is alles in het geheel netjes afgewerkt !!!30 maart 2013 om 17:55 #18119286antenne-versterker is dat beter?
en antenne verloop ? pas de antenne die er nu in zit niet dan ?
mvg dennis
2 april 2013 om 12:09 #18119287@enzyme29 wrote:
antenne-versterker is dat beter?
en antenne verloop ? pas de antenne die er nu in zit niet dan ?
mvg dennis
De antenneingang op de pioneer is een “diep gat”. De originele antenneaansluiting is een platte stekker. Dat past niet.
Antenneversterker heb ik niet gemonteerd. De ontvangst is prima. :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.