CDR2005 probleemloos te vervangen door CD30 MP3?

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie CDR2005 probleemloos te vervangen door CD30 MP3?

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    CAlberts
    Deelnemer

Kan ik zonder probleem mijn CDR2005 vervangen door een CD30 MP3?

Werkt mijn GID en stuurbediening dan nog?

Het gaat om een Vectra C1.

nexus6

nee dat gaat waarschijnlijk niet lukken als de Vectra geen CAN bus heeft ,CD30 is met Can bus cdr2005 is zonder en heeft
        nog de standaard ISO aansluiting ,tenminste zo is het bij de Corsa C dan,Je kan de Cdr2005 er even uithalen en kijken
        of er nog een stekker over blijft achter op die zou dan de Can bus kunnen zijn,En als je geen Can bus eenmaal hebt kan
        er ook geen ander schempje in zoals een kleuren GID enz,voordeel is weer zonder CAN-bus dat je voor je lampen geen speciale
        lampjes met CAN-bus fout correctie hoeft te hebben en dus allerlei soorten lampjes en Ledjes kan plaatsen,
        hoop hiermee je te hebben kunnen helpen,en misschien hebben de anderen Vectra leden wellicht nog meer info.
        En opgelet er zit verschil in niet alleen kleur maar ook kwa front in de opel radio’s ,Vec’s hebben een Verticale vouw,en corsa’s
        weer niet.

m.v.g

Nico

CAlberts
        Deelnemer

Hmm een Vectra C heeft wel CANbus, maar volgens mij is de CDR2005 weer geen CANbus…:hmmz Ik weet wel dat ik niet zonder aanpassing van de kabelboom een CID kan plaatsen…

Maar zijn er ook verschillende varianten van de CD30 MP3 dan? Want ik heb wel berichten gezien met een Vectra met dit systeem, maar misschien is dat dan de Vectra C2?

nexus6

oh ok ,das dan wel weer opgelost dat alle Vectra C’s Can Bus hebben,weet wel dat de CDR2005 ‘s idd geen Can bus hebben,
            en of er tussen de CD30 verschil zit zou ik ook niet echt weten,denk dat we even moeten afwachten of er meer reacties komen
            van de andere leden ,om uitsluitsel te krijgen :)

CAlberts
            Deelnemer

Heb net even gekeken, maar Vec C1 heeft ISO en geen mini-ISO (en dus geen CAN-bus voor wat betreft de radio..?)

nexus6

oke dan houd het eigenlijk denk ik wel op,en kan je nog wel een universele radio met stalker unit aansluiten zo dat je toch
                je stuurwiel bediening blijft behouden,je hebt ook van die unversele DVD/navi units die er eventueel in zou kunnen.
                wel eens gelezen dat zo’n CD30 mp3 er wel in kan maar dat je dan wel je stuurwiel bediening kwijt bent of zo iets.

Simaan
                Deelnemer
                  CAlberts
                  Deelnemer

[rquote=1903094&tid=145450&author=Simaan]Hier heb je een leuke voorbeeld!
                    http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=139395&page=2#pid1837189%5B/rquote%5D

Oke, dus jij hebt dat ook?! Heb je het zelf gedaan?

Wat moet er nu allemaal gebeuren voor ombouw naar CID met DVD90 of CD70?

Edit: aaaah wacht even, Jurgen is bij jou langs geweest! Vandaar dat op zn Nav ons mooie Twenteland te zien was! :angel

Dus jij bent de man waar we moeten zijn…?:angel

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.