Cdr 500 zit vast?

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Cdr 500 zit vast?

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    2000
    Moderator

Om maar meteen te beginnen: nee, hij zit niet vast in de auto, en ja; ik heb alles geprobeerd ;)

Ok, nadat ik de dynamo had vervangen moest de radio weer opnieuw worden ge-unlockt . Dit al meerdere keren gedaan, dus zou geen probleem moeten zijn.
      Maar dat gaat dus niet goed. Nadat ik al 3 pogingen had gedaan nog steeds op slot (save7) In mijn beleving heb ik dus 7 pogingen over (wat op zich al vreemd is, want ik weet zeker dat ik het goed doe :shock: )
      Maar nu het volgende: hij blijft op save 7 staan, en ik kom er niet eens meer in. Ben nu 3 weken verder en verwachte dat ik nu wel zo’n beetje weer een poging MAG doen, maar niets is minder waar…..Ik weet dat bij elke poging de tussentijd langer wordt maar de eerste 3 pogingen gingen gewoon achter elkaar, en nu kan ik niks meer. Het lijkt wel of ie vast staat of zo….Heb de accu nogmaals los gehad, maar dat helpt dus ook niet.

Iemand misschien een oplossing?

theunm

er staat mij iets bij dat je na 24 uur dan weer een poging kunt wagen.
        en anders de accu eraf en dan wel in 1 keer de goede code er in zetten

Anoniem

je moet hem op contact laten staan, (zonder contact aan werkt het niet) met de radio aan op bijv. 7 safe en na de wachttijd doet hij het weer.
          dacht dat het 45 minuten tot een uurtje duurt.

2000
          Moderator

Ben 3 weken verder, lijkt me dat dat uur al geweest is. Morgen maar even uurtje contact aan en kijken wat er gebeurd.

TWA
            Deelnemer

Kijk zo thuis wel ff in t boekje voor je. Nu on the road en ligt in de Vectra die stil staat voor de deur. Let ya know

Greetz Emiel

TWA
              Deelnemer

Voila

2000
                Moderator

Bedankt! Maar het is exact dezelfde procedure die ik volg. Toch morgen maar is in de auto blijven zitten met radio aan :shock:

Oenatje
                  Deelnemer

@2000 wrote:

Ben 3 weken verder, lijkt me dat dat uur al geweest is. Morgen maar even uurtje contact aan en kijken wat er gebeurd.

3 weken met het contact aan?

midnight black
                    Deelnemer

@2000 wrote:

Bedankt! Maar het is exact dezelfde procedure die ik volg. Toch morgen maar is in de auto blijven zitten met radio aan :shock:

De radio moet UIT he ;)

TWA
                      Deelnemer

Nope… 1e foto, middelste kolom, 1e zin. Aanhouden dus… Tja er staat verder niets over het vast lopen, oik niet bij de problemen. Anders de radio loskoppelen en even een nachtje in de vriezer leggen.

jampanees

ben wel benieuwd of het gelukt is.. zit namelijk met hetzelfde probleem. Code opgevraagt bij de dealer en nog niks.

greetz

2000
                          Moderator

Ja, is uiteindelijk gelukt :D
                            Ik heb al die tijd de verkeerde code gebruikt. Blijkbaar heb ik er 1 voor de auto (?) en 1 voor de radio zelf.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.