ik heb B1 vectra uit ´98, met CCR 600 en CDC2, 10 luidsprekers en originele navigatie.
de cdc2 zit bij mij niet in het dashboardkastje omdat daar de rekeneenheid van de navi zit, maar hangt onder de opklapbare vloerplaat van de kofferruimte (station).
nu heb ik het probleem dat de wisselaar het magazijn er spontaan uitgooit, zonder dat de ejectknop bediend wordt. dit is behoorlijk irritant omdat ik dan langs de weg moet stoppen om het magazijn weer terug te duwen, zeker las er iets in de koffer ligt.
is dit een bekend probleem en valt er iets aan te doen?
hij deed het afgelopen zomer ook wel met 35 graden dus vocht lijkt me niet. nieuwe cd´s maakt ook geen verschil. het wordt een beetje irritant nu.
kon zijn dat iemand al eens een dergelijk probleem met een wisselaar heeft gehad. en misschien weet of en waar je zo´n ding kunt smeren, of dat er ergens een schakelaartje van he tmeganisme niet goed gangbaar is.
heb de wisselaar ook al eens open gemaakt. er lijkt niks te klemmen en ook hij is hij niet smerig op het eerste oog.
Klinkt mischienstom, maar mischien maakt de eject knop wel sluiting als je over een hobbel gaat, of door trillingen.
Lijkt me namelijk geen iedeale plek voor een wisselaar.
Als de stuur draad, of de bus draad (blauw/geel) word onderbroken om welke reden dan ook, gooit de wisselaar het magazijn er ook uit ! da is een ‘beveiliging zodat je je magazijn eruit kan halen als de boel spanning ‘s loos staat :)
Kan zijn dat je of achter je CCR-600 of bij de CDC2 een pootje niet goed contact maakt, want als dat dan net dat draadje is, gooit de wisselaar het magazijn eruit..
Groetjes,
Sjors
Auteur
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.