cd70 update / nieuwe navi

Forumindex Forums Modellen Astra cd70 update / nieuwe navi

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
  • Auteur
    Berichten
  • #18100582
    Danifan
      Lid sinds:
      24 April 2016

      Hallo Opelrijders, ik rijd sinds een week met een Astra H break van 2005 met cd70 navi. Ik ben er heel tevreden van, maar het is wel een cd’tje van Duisland die er bijzit. Weet er misschien iemand waar ik de nieuwste versie van België kan downloaden. Of heeft er die iemand te koop of zo. Je zou er me enorm mee helpen.
      Alvast heel erg bedankt

      #18100583
      rvv
        Lid sinds:
        14 June 2016

        Dag mensen,

        Na al die goede reacties ben ik weer hoopvol gestemd over het vinden van een nieuwe navi cd.
        Ik rijd sinds kort een Astra MY2011 met cd500 systeem. Ik heb wat navigatiebestanden gevonden (Carminat BNL_13_14), echter krijg ik deze via CD niet werkend.. Kan iemand mij helpen?
        Ik heb het geprobeerd via CloneCD en IMGBurn, op snelheid 4x. Auto leest hem echter niet.

        Alvast erg bedankt!!

        #18100584
        pjotter
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2013

          @rvv wrote:

          Dag mensen,

          Na al die goede reacties ben ik weer hoopvol gestemd over het vinden van een nieuwe navi cd.
          Ik rijd sinds kort een Astra MY2011 met cd500 systeem. Ik heb wat navigatiebestanden gevonden (Carminat BNL_13_14), echter krijg ik deze via CD niet werkend.. Kan iemand mij helpen?
          Ik heb het geprobeerd via CloneCD en IMGBurn, op snelheid 4x. Auto leest hem echter niet.

          Alvast erg bedankt!!

          Uw heeft een cd500 systeem werkt waarschijnlijk niet met de bestanden van een cd70 systeem
          je zou de cd500 bestanden analyseren en alleen de kaart vervangen als hetzelfde type files zijn is te proberen

          #18100585
          melih_astra
            Lid sinds:
            15 June 2016

            @pjotter wrote:

            @rvv wrote:

            Dag mensen,

            Na al die goede reacties ben ik weer hoopvol gestemd over het vinden van een nieuwe navi cd.
            Ik rijd sinds kort een Astra MY2011 met cd500 systeem. Ik heb wat navigatiebestanden gevonden (Carminat BNL_13_14), echter krijg ik deze via CD niet werkend.. Kan iemand mij helpen?
            Ik heb het geprobeerd via CloneCD en IMGBurn, op snelheid 4x. Auto leest hem echter niet.

            Alvast erg bedankt!!

            Uw heeft een cd500 systeem werkt waarschijnlijk niet met de bestanden van een cd70 systeem
            je zou de cd500 bestanden analyseren en alleen de kaart vervangen als hetzelfde type files zijn is te proberen

            goede avond, ik heb ook nu een “nieuwe” astra uit 2011 met cd500 systeem en zoek een update voor de navi. Kan mij iemand helpen met het updaten van mijn navigatie? Ik heb net een cd via clonecd met 4x gebrand en mijn navi in de auto zei dat “opmaak onbekend” is. Op de van mij gebrand cd zijn volgende bestanden: abstract, bibogr, carindb (643.354 KB), carinet, copyright

            de auto gaf de melding “opmaak onbekend”. Ik denk dat ik iets nog steeds niet goed doe. Hopelijk kan mij iemand hier helpen.

            groeten

            #18100586
            Astra J Brian
              Lid sinds:
              20 June 2016

              Goedemorgen,

              Mocht iemand de correcte download link voor de CD500 kaarten hebben gevonden dan wil ik die ook wel eens proberen (in een PM ofso)..
              Na de veel belovende berichten van de CD70 te hebben gelezen is mijn hoop voor de CD500 weer een beetje gestegen.

              Groet!

            5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.