CD70 of DVD90 in Astra G?

Forumindex Forums Modellen Astra CD70 of DVD90 in Astra G?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    SlayrNeo
    Deelnemer

Ik zou graag mijn Astra G uitrusten met navigatie. De ncdr1100/1500 hebben helaas geen nieuwe mappen meer, dus dacht ik aan de cd70/dvd90. Is dit (enigzins normaal) passend te krijgen?

De CID lijkt me even groot, dus dat moet toch wel passend te krijgen zijn. De unit is 2din, maar met wat bewerken van de middenconsole(het cd-vakje/rommelvakje erbij halen) zou dat ook moeten passen.
      Dan blijft natuurlijk het elektrisch gedeelte over(ook in combinatie met mijn BC). De cd70/dvd90 zijn geleverd in astra h met z16xe, dus dat moet toch ook lukken.

Iemand ideeen?

Opeltje17
      Deelnemer

Is niet te doen radio en scherm zijn afkomstig uit een can-bus auto en moeten ingeleerd worden in het voertuig d.m.v een code dus al zou het kunnen kan mag je heel diep in de buidel tasten.

En de DVD90 CID is aanzienlijk groter als die van een NCDR1500.

Zou lekker je middenconsole verbouwen zodat je daar een dubbel din radio in kan zetten veel goedkoper en ziet er ook knapper uit.

SlayrNeo
        Deelnemer

Ah ok, dacht dat het redelijk te doen was als alles was uitgeleerd.
          Mijn boordcomputer heeft pixelverlies, vandaar dat ik aan het kijken ben.
          Zijn er radio’s die ik op een Opel CID(normaal bij ncdr1500/1100) kan aansluiten en dat ze toch ook boordcomputerr ondersteunen?

Wat ik graag wil is zo’n CID met boordcomputerfunctie(had begrepen dat deze dan via radio aangestuurd wordt en niet los zoals bij mid) en een radio erop met nieuwe kaarten die ook gewoon up te daten zijn.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.