cd70 navigatiesoftware

Forumindex Forums Overige Opel algemeen cd70 navigatiesoftware

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    marc1766

kan iemand hier vertellen wat de release date van het kaartmateriaal 2009-2010 was van het nav system in de zafira?
      Sommige vertellen dat er over een 3-4 mnd een nieuwe komt, anderen zeggen weer dat het om de 2 jaar gebeurt:wtf

marc1766

heb maar even contact gehad met navteq, deze konden me vertellen dat de huidige versie van mei 2009 stamt.

Op de vraag die ik stelde wanneer er weer een nieuwe uitkwam konden ze me vertellen dat dit aan Opel lag en zei daar niets over konden vertellen.

ericgerri

Er is een nieuwe versie uit. Ik heb zojuist versie 2010-2011 besteld bij Navteq

OPC Turbo

1 maal per jaar komt er een nieuwe… meestal rond april

In nieuwe auto’s krijg je de nieuwste pas vanaf het volgende modeljaar (na de fabrieks zomervakantie dus) in de fabriek maken ze de oude eerst op voordat er een nieuwe in komt…

Losse verkoop verkrijgbaar vanaf april

In nieuwe auto’s pas vanaf september/oktober… dus wordt je nog een half jaar met verouderd spul opgezadeld…

Rizi

Is deze software ook te downlaoden? zo ja weten jullie waar ik dat kan vinden?

OPC Turbo

origineel gepost door Rizi
                Is deze software ook te downlaoden? zo ja weten jullie waar ik dat kan vinden?

Als je mazzel hebt via nieuwsservers… of grote download site’s de CD’s zijn niet beveiligd dus kopieren is ook geen probleem (wel alleen als backup voor eigen gebruik natuurlijk ;))

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.