Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › CD70 Navi voor Vec C1?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 januari 2011 om 10:27 #17231421
Past een CD70 Navi in een Vec C1? En dan doel ik ook op het (kleuren)scherm (heet dat GID?).
21 januari 2011 om 11:31 #17802196Ja hoor, zo zijn ze ook verkocht.
21 januari 2011 om 12:10 #17802197De volgende onderdelen moeten dan vervangen worden
-stuurbediening
-cim module
-ecc module
-display
-radio.21 januari 2011 om 12:48 #17802198[rquote=1847783&tid=140972&author=Spacejam]De volgende onderdelen moeten dan vervangen worden
-stuurbediening
-cim module
-ecc module
-display
-radio. [/rquote]:o zoveel??
Waarom moet de CIM en stuurbediening vervangen worden dan?
ECC heb ik niet.
Wat anders, nu begrijp ik dat GID staat voor Graphical Information Display en CID voor Colour Information Display. Nu zou een CID de voorkeur hebben, maar kan dat wel in een half-canbus auto?? Kheb hier nog een ander vraagje over, maar dat is beetje offtopic, dus open ik wel een ander topic voor…:angel
Ik begrijp dus dat een CD70 Navi wél past in een half-canbus auto….?
21 januari 2011 om 13:27 #17802199ten eerste een vectra C is niet half can-bus, zelfs de C1 is volledig can bus alleen werd dat door de eerste generatie radio’s nog niet gebruikt.
ten tweede de cim en stuurbediening moeten alleen vervangen worden als je je stuurbediening wilt blijven gebruiken. anders is dat niet nodig.
bij ECC zal ook de ECC bediening vervangen moeten worden zodat hij met het nieuwe model display om kan gaan.heb je geen ECC dan heb je in principe alleen het scherm, naviradio, en kabelboompje nodig.
21 januari 2011 om 13:46 #17802200Bedankt voor je reactie, zo leer ik elke keer weer wat! :cool:
Dus mijn huidige stuurbediening (de 6 ronde knopjes) werkt niet met deze radio? :hmmz
En wat versta je onder kabelboompje? Misschien stomme vraag, maar hier zit niet gewoon een ISO stekker achter…? :angel Kan ik als niet zo technisch persoon deze radio vervangen??
21 januari 2011 om 17:10 #17802201Trouwens, ik heb het nu wel over de CD70, maar welke (passende) systemen zijn er eigenlijk en wat zijn de verschillen? Is er ook een systeem dat bluetooth heeft?
Kwam bij de CD70 omdat die in m’n vervangende Astra H zat… Wat ben ik blij dat ik m’n Veccie terug heb! De Astra mocht dan wel 6 jaar jonger zijn, maar een Vec is toch veel comfortabeler! :wub
21 januari 2011 om 17:33 #17802202cd70
dvd90 zelfde als cd70 maar dan met europa navigatie
dvd100, ander systeem al werkt hij hetzelfde maar dan met europa navigatie en 6cd-wisselaar (met mp3).21 januari 2011 om 18:36 #17802203[rquote=1847837&tid=140972&author=CAlberts]Bedankt voor je reactie, zo leer ik elke keer weer wat! :cool:
Dus mijn huidige stuurbediening (de 6 ronde knopjes) werkt niet met deze radio? :hmmz
En wat versta je onder kabelboompje? Misschien stomme vraag, maar hier zit niet gewoon een ISO stekker achter…? :angel Kan ik als niet zo technisch persoon deze radio vervangen??[/rquote]
idd kabelboom dient rigoreus aangepast te worden. Je knoppen bediening op het stuur vervalt daar je de cim, stuur(airbag) niet aan past.
Vervolgens gaat alles wel werken zoals aangegeven door Astragsi.Heb zelf net een nieuwe cim, stuur en airbag ter voorbereiding van een DVD90 systeem met breedbeeld cid in mijn C1. Wil namelijk naast een sportstuur ook dat de stuurwielbedieing gaat werken. Je hebt CD70 die werken met een UHP module, das dan de bluetooth. Die heb je ook bij een DVD90.
Als je voor de mod gaat zou ik voor de DVD90 gaan. Dn heb je heel europa op 1 DVD. Verder zit er naast een twin audio en een UHP4 mogelijkheid meestal ook al een auxinn op.
Ik hoop bi mij alles binnen nu en 3 weken te hebben draaien. Dan kan ik je alle GM nummers en bibehorende modellen CD70 en DVD90 geven die alle opties hebben en ook nog blijken te werken in ee C1:afro
Safe driving Jurgen
21 januari 2011 om 19:24 #17802204[rquote=1848054&tid=140972&author=jraaf]Dus mijn huidige stuurbediening (de 6 ronde knopjes) werkt niet met deze radio? :hmmz
En wat versta je onder kabelboompje? Misschien stomme vraag, maar hier zit niet gewoon een ISO stekker achter…? :angel Kan ik als niet zo technisch persoon deze radio vervangen??[/rquote]
idd kabelboom dient rigoreus aangepast te worden. Je knoppen bediening op het stuur vervalt daar je de cim, stuur(airbag) niet aan past.
Vervolgens gaat alles wel werken zoals aangegeven door Astragsi.Heb zelf net een nieuwe cim, stuur en airbag ter voorbereiding van een DVD90 systeem met breedbeeld cid in mijn C1. Wil namelijk naast een sportstuur ook dat de stuurwielbedieing gaat werken. Je hebt CD70 die werken met een UHP module, das dan de bluetooth. Die heb je ook bij een DVD90.
Als je voor de mod gaat zou ik voor de DVD90 gaan. Dn heb je heel europa op 1 DVD. Verder zit er naast een twin audio en een UHP4 mogelijkheid meestal ook al een auxinn op.
Ik hoop bi mij alles binnen nu en 3 weken te hebben draaien. Dan kan ik je alle GM nummers en bibehorende modellen CD70 en DVD90 geven die alle opties hebben en ook nog blijken te werken in ee C1:afro
Safe driving Jurgen[/rquote]
Ik had jouw posts een paar weken terug al kwijlend bekeken :wors
Hmmm het klinkt allemaal zo aantrekkelijk, maar het lijkt erop dat ik als redelijk technisch leek dit maar beter niet kan doen (?) Bovendien vind ik het wel erg jammer dat mijn stuurbediening het dan niet meer zou doen.
En is een UHP4 module ook te combineren met een CD2005 die ik nu heb?
21 januari 2011 om 19:48 #17802205[/rquote]
Ik had jouw posts een paar weken terug al kwijlend bekeken :wors
Hmmm het klinkt allemaal zo aantrekkelijk, maar het lijkt erop dat ik als redelijk technisch leek dit maar beter niet kan doen (?) Bovendien vind ik het wel erg jammer dat mijn stuurbediening het dan niet meer zou doen.
En is een UHP4 module ook te combineren met een CD2005 die ik nu heb?[/rquote]
Ik weet niet of een 2005 met UHP4 werkt… Misschien met een UHP2 als die nog te vinden zijn.
Maar ik ben ook een gigantische leek. De kabelboom laat ik maken. En er zijn ook 4 spaak stuurwielen met wieltjes. Dat scheelt weer een airbag.
Dan zou je nodig hebben:
CM
Stuur
Navi
CID (kunt ook eerst voor een gid gaan) scheelt in de directe kosten.Als het bij mij werkt maak ik een listing met nummers en een soort van werkbeschrijving. Alleen de kabelboom da’s abracadabra voor mij.
Safe driving Jurgen
21 januari 2011 om 19:51 #17802206uhp4 gaat denk ik niet werken aangezien die ook afhankelijk is van je display. die zit ook met can-bus aan je display, daarnaast gaat de bediening via de radio.
21 januari 2011 om 19:56 #17802207[rquote=1848117&tid=140972&author=Spacejam]uhp4 gaat denk ik niet werken aangezien die ook afhankelijk is van je display. die zit ook met can-bus aan je display, daarnaast gaat de bediening via de radio. [/rquote]
Dit snap ik even niet. Wat moet ik mij uberhaubt voorstellen bij zo’n module? En werkt het niet met mijn GID? waarom zou ik het niet via mijn cd2005 kunnen bedienen?
21 januari 2011 om 19:58 #17802208de uhp werkt via can-bus, de cd2005 niet en jou huidige gid display ook niet.
Inbouw informatie voor de uhp:
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=79279&goto=search&pid=1795061hier zie je ook dat jij een ander type scherm hebt.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.