CD70 Navi met telefoonvoorbereiding.

Forumindex Forums Modellen Astra CD70 Navi met telefoonvoorbereiding.

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    chris_T_ian

Heey mensen!

Een vraagje. Ik ben op zoek naar een CD70 navi unit met telefoonvoorbereiding.

Hebben jullie een idee waar ik deze kan vinden?

Alvast bedankt. Groeten
      Chris_T_ian
      :thumbup

OPC Turbo

De telefoon voorbereiding zit er altijd in… echter de telefoon installatie is een losse module! een zogenaamde UHP module waar ook weer 2 type’s in zijn (met en zonder bluetooth) en ook per type auto zijn ze weer verschillend!

Een CD70NAVI heeft een ingebouwde mute box zodat je met 3 draden het geluid van een universele carkit via de radio over de boxen kan laten lopen.

Njoy_Corsa

Staat een complete set op marktplaats.

Simaan
          Deelnemer

@chris_T_ian

Heb je een berichtje gestuurd!

chris_T_ian

origineel gepost door OPC Turbo
              De telefoon voorbereiding zit er altijd in… echter de telefoon installatie is een losse module! een zogenaamde UHP module waar ook weer 2 type’s in zijn (met en zonder bluetooth) en ook per type auto zijn ze weer verschillend!

Een CD70NAVI heeft een ingebouwde mute box zodat je met 3 draden het geluid van een universele carkit via de radio over de boxen kan laten lopen.

Ja klopt idd. Want nu is er een Parrot ingebouwd. Alleen vind ik dit zelf niet zo fraai zicht. En zou graag alles geintrigeerd hebben.

OPC Turbo

Ja ok. maar de telefooninstallatie (die originele van Opel) zit niet in je radio, dat is bij een Astra een aparte UHP module die achter je lichtschakelaar zit.

Als je al een originele Opel radio hebt dan is die al voorbereid op het aansluiten van die UHP module maar dat is ook alles.

Je hebt dan dus alleen een telefoon module nodig en bedrading (het werkt alleen i.c.m. een originele CD30 of CD70 en dat soort radio’s)

Ik heb zelf ooit eens zo’n installatie overgebouwd van de ene Zafira naar de andere Zafira en moet je zeggen dat het wel kan maar heel veel werk is en alles dient ook nog geprogrammeerd te worden bij de dealer (ook alle aparatuur dient door de dealer vrijgegeven te worden in de auto waar het uit komt)

Kortom weet waar je aan begint! het is een giga klus! en zeker niet voor de onervaren sleutelaar/electroman.

(ik weet natuurlijk niet wat voor ervaring jij hebt maar ik waarschuw je maar even, het zal zonde zijn als je alles voor niks aanschaft en er straks niks mee kan)

chris_T_ian

Hey,

nou mijn ervaring ligt bij het inbouwen van een radio, versterker en speakers maar daarmee is het ook klaar. Haha.. Maar als ik dit wil doen, ligt aan de kosten van zo’n UHP module, laat ik het toch door de Opel dealer uitvoeren.

Dus als ik zo’n UPH module aanschaf en de bijbehorende bedrading en dergelijke, dan kan ik via “Blauwe Tand” handsfree bellen?

OPC Turbo

origineel gepost door chris_T_ian
                    Hey,

nou mijn ervaring ligt bij het inbouwen van een radio, versterker en speakers maar daarmee is het ook klaar. Haha.. Maar als ik dit wil doen, ligt aan de kosten van zo’n UHP module, laat ik het toch door de Opel dealer uitvoeren.

Dus als ik zo’n UPH module aanschaf en de bijbehorende bedrading en dergelijke, dan kan ik via “Blauwe Tand” handsfree bellen?

In theorie zal het dan moeten werken (na programmeren)

Vraag bij de dealer wel na of het inderdaad kan bij jouw auto! volgens mij zijn die systemen pas vanaf modeljaar 2007 geleverd… dus als jouw auto ouder is dan weet ik weer niet zeker of het werken gaat…

Dare
                    Deelnemer

Hey heb je een bericht gestuurd ivm de radio. Maar ik heb een parrot ck3000 zonder scherm en canbus module (multican) werkt perfect kun je met je stuurwiel bediening opnemen en verbreken. Je mist alleen een scherm waat je kan zien wie je belt maar dat vind ik zelf niet zo belangrijk. Stukken goedkoper als de opel set!

Simaan
                      Deelnemer

heb je al een mail gestuurd gisteren

Kan een komplete sytseem aanbieden voor de originele UHP4 voor opel. Alles is nieuw en kan zonder probleem worden geprogrammeerd

Heb zelf een kabelboom gemaakt zodat het nog maar een kwestie is van plug and play. Programmeren kan ik ook heb zelf een tech2

Alles gaat dan via het originel scherm en radio.

foto’s moet ik nog even uploaden

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.