cd70 navi

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum cd70 navi

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256049
    pino XL
      Lid sinds:
      2 March 2013

      hallo,

      ik heb een vraag?kan iemand mij vertelleb of de cd70 navi in mijn vectra c uit 2003 gaat passen zonder problemen?

      marcel.

      #18114606
      jraaf
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 January 2008

        Past wel :afro Maar je dient met de volgende punten rekening te houden:

        1 Je vec is half can en de cd70 komt uit eind 2004 begin 2005 full can. Hierdoor dien je de kabelboom aan te passen.
        2 Je stuurwielbedienig gaat niet werken als die nu aanwezig is, hiervoor heb je een stuur met wieltjes nodig en de juiste kabel.
        3 Afhankelijkheid met je board computer, welke airco heb je of niet. Dien je ook aan te passen anders werkt de controleunit van je airco niet meer.
        4 Het display, heb je nu een gid, dient deze voorbereid te zijn. Liever nog een cid er in steken. Dan heb je full color maar wel dan nog ff de RGB kabel erbij nemen.
        5 OPLETTEN of de donorunit met de tech2 is afgemeld in de donor auto. Je hebt ook weer een tech2 nodig voor de install in je vec.

        Kortom het is niet iets wat je ff doet. Ik heb in mijn 2004 een dvd90 gezet samen met Simaan, de guru op dit gebied en dat had nog al aardig wat ‘ werk’ met zich mee zo als je hierboven kunt lezen.

        Maar het is dus zeker mogelijk, ik heb er al 2 jaar plezier mee. Het werkt namelijk wel perfect :afro

        Groet jraaf

        #18114607
        pino XL
          Lid sinds:
          2 March 2013

          jammer dat het zo veel werk is.ben niet zo handig…..

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.