CD70 maakt tikkent geluid bij instappen

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie CD70 maakt tikkent geluid bij instappen

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Yargo

Hey,

Ik heb er al lang last van, maar ik ga mijn astra verkopen. Ik heb last van een tikkend geluid wanneer ik instap. Dit is niet echt bepaald bevorderend voor de verkoop :???:

Wanneer ik de wagen ontgrendel en de deur open doe, dan maakt de navigatie drive een tikkend geluid alsof de lens even vast zit ofzo, Dit duurt enkele seconden en dan is het gedaan, Dit gebeurd enkel bij het ontgrendelen en soms als ik de cd wil uitwerpen.

Heef iemand hier een oplossing voor die op korte termijn kan gebeuren? Waarschijnlijk de boel open halen en smeren? Ik heb hier echter geen kaas van gegeten . Iemand die hulp kan bieden?

Tx!!!!
      Wes

Juffer1
      Deelnemer

Volgens mij probeerd de CD70 dan de navigatie op de achtergrond op te starten ?
        Overigens heb ik meer “last” van de kachelkleppen die open en dicht gaan dan van die 3 tikjes uit de CD70 :hmmz

Roelof

Het tikken duid meestal op het niet kunnen lezen van de CD, of het de CD of de laser is is moeilijk te zeggen.

TheDutchDuke

Komt dat tikken ook voor bij warm weer?
            Nu het buiten koud is merk ik s’ochtends ook dat de CD nietgoed worden gelezen wat een tikkend geluidje maakt.

Yargo

Dat tikkent, ratelend geluid is er telkens als ik de deuren op afstand open doe, en direct instap. Winter of zomer maakt niet uit. Als ik de cd eruit haal hoor ik niets maarja dat is ook niet de bedoeling :-).

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.