CD70 leest cd's niet of nauwelijks

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie CD70 leest cd's niet of nauwelijks

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    alio79

Volgens de manual van CD70 is er wel degelijk een line-in aux op de CD70…..althans dat lees ik..

zie op pagina 138 in engels via:

http://www.opel-niedersachsen.de/pdf/CD70_DVD90NAVI.pdf

Heb ik het verkeerd? manual is van 2005!

dus zou wel moeten…..

speaker
      Deelnemer

‘ external in ‘ is mono , voor o.a je gsm/carkit en wordt alleen actief als hij een signaal krijgt.

‘ aux in ‘ is een stereo toepassing waarmee je een apart icoontje hebt in je scherm waarmee je deze dus kan selecteren, net als van cd naar radio of andersom.

No Name

Je gelooft het niet (ik geloof het bijna zelf niet ;)) maar ik heb allebei de lenzen schoon gemaakt en de railsjes ingesmeerd en alles werkt gewoon weer:wors

No Name

Nog even een vraag over de cdspeler van de CD70; ik heb een lange mix staan van 45 min en deze wordt prima afgespeeld. Het nadeel is alleen dat hij maar vooruit spoelt met ong. 2 seconden per keer en als het contact uit is geweest begint de cd weer opnieuw.

Zijn hier nog afstelmogelijkheden in? Bijv sneller doorspoelen of zorgen dat de cd zijn ‘afspeelstand’ onthoud?

Verder ben ik nog opzoek naar een update cd voor het cd70 systeem (10-2007 is de laatste?). Ik begreep dat de dealer die moet hebben maar de dealer bij mij in de buurt heeft die niet zegt hij….

Vinci
            Deelnemer

origineel gepost door No Name
              Nog even een vraag over de cdspeler van de CD70; ik heb een lange mix staan van 45 min en deze wordt prima afgespeeld. Het nadeel is alleen dat hij maar vooruit spoelt met ong. 2 seconden per keer en als het contact uit is geweest begint de cd weer opnieuw.

Zijn hier nog afstelmogelijkheden in? Bijv sneller doorspoelen of zorgen dat de cd zijn ‘afspeelstand’ onthoud?

Verder ben ik nog opzoek naar een update cd voor het cd70 systeem (10-2007 is de laatste?). Ik begreep dat de dealer die moet hebben maar de dealer bij mij in de buurt heeft die niet zegt hij….

Zet anders beide draden op de permanente +, alleen dan moet je niet vergeten de radio uit te zetten voor je uitstapt…

Wel top dat je spelertje weer werkt trouwens!:thumbup

No Name

origineel gepost door Vinci

Zet anders beide draden op de permanente +, alleen dan moet je niet vergeten de radio uit te zetten voor je uitstapt…

Wel top dat je spelertje weer werkt trouwens!:thumbup

Dat vind ik ook niet echt ideaal. Wel bedankt voor de tip. Heb nu het lange nummer maar opgedeeld in meerdere stukken. Dat werkt ook wel aardig;-)

Iemand nog een update cd in zijn bezit die ik mag lenen/kan kopen? :)

speaker
                Deelnemer

Update cd kost bij de dealer 8 euro !!!

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.