cd70 kwaliteit+subwoofer

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie cd70 kwaliteit+subwoofer

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214749
    rubvi
      Lid sinds:
      3 December 2009

      Hallo allemaal,
      ik ben nieuw hier, omdat ik binnenkort een Astra stationwagon leaseauto krijg(helaas het oude model dus, wanneer komt de nieuwe station trouwens?), hiervoor had ik een Megane.
      Nu wordt mijn Astra geleverd met het CD70 navi systeem, en standaard 7 boxen geloof ik.
      Ik had normaal van mijzelf een zeer goede Pioneer radio(4 keer 50W), met actieve subwoofer etc. Ga ik met de CD70 er kwalitatief erg op achteruit? Of is het qua geluid acceptabel? En is op dit systeem een uitgang voor een subwoofer? Ik kan hierover zeer weinig op het internet vinden.
      Ik hoop dat jullie mij een beetje info kunnen geven.
      Bedankt vast.
      Gr.Ruben

      #17559280
      Powercorsa
        Lid sinds:
        26 October 2007

        Het wordt hier gewaardeerd als je je even voorstelt in het daarvoor bedoelde topic :thumbup
        http://www.opel-forum.nl/forumdisplay.php?fid=30

        Over de geluidskwaliteit van de CD70 kan ik je geen antwoord geven, het is maar net wat je eisen/smaak zijn/is.
        Het grootste probleem is meestal de speakers zelf, als deze worden geupgrade naar een kwalitatief beter setje merk je al een wereld van verschil.

        #17559281
        rubvi
          Lid sinds:
          3 December 2009

          Inmiddels heb ik me voorgesteld.:vertag

          #17559282
          Powercorsa
            Lid sinds:
            26 October 2007

            zover ik weet heeft de CD70 geen lijnuitgangen.
            Deze zal je moeten creëren door een high/low converter.
            Sommige actieve woofers hebben deze al ingebouwd zitten (speaker ingang).
            Dan heb je geen losse high/low converter meer nodig, je dient dan alleen de kabels te leggen naar de achterspeakers ( links en rechts)

            #17559283
            2e-c14nz
              Lid sinds:
              5 June 2009

              Maar ga je dan je herrie over zetten in je lease auto??

              #17559284
              rubvi
                Lid sinds:
                3 December 2009

                Mijn radio heeft het begeven. Dat is dus mijn punt op dit moment, koop ik een nieuwe radio die ik overzet naar de Astra, of is de cd70 goed genoeg, en zing ik het de laatste maanden uit zonder radio(of een goedkoop dingetje).

                #17559285
                astraminator
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  13 August 2004

                  Ik rijdt in een lease zafira met dvd90 navi. Ik vind het geluid absoluut niet slecht. Zeker t.o.v. standaard renault.

                  Het is maar wat je gewent bnt.

                  #17559286
                  Dare
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 August 2009

                    Ik vind het geluid super van de cd70! Ook de fabrieksluidsprekers klinken erg lekker, ik ben helemaal tevreden

                    #17559287
                    EJB
                      Lid sinds:
                      19 January 2010

                      vind het geluid ook supper maar je moet niet teveel losse romel in die deurbakjes hebben.
                      is een vreeeeeselijke rotherrie:mad:

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.