CD70 GID naar CID

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum CD70 GID naar CID

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    VECTRAZ32SE
    Deelnemer

Heb hier een vectra uit 2004 met CD70 en GID scherm. Nu heb ik een complete set gekocht (cd70, CID, rgb kabel en frame) kan ik zonder mijn oude CD70 en GID met tech2 te verwijderen alles werkend krijgen? en kan mijn oude CD70 + GID werkend in een ander auto gebouwd worden? Mvg

Opeltje17
      Deelnemer

Als de complete set die je gekocht hebt niet afgemeld is kan je hem zo om wisselen, en dan kan jouw oude set ook zo in een andere auto geplaatst worden.

Wel is de kans groot dat je d.m.v de tech 2 of opcom een aantal code indexen moet aanpassen, kan zijn dat anders de actieradius niet goed werkt etc.

VECTRAZ32SE
        Deelnemer

:toppie:

Bedankt voor je reactie @Opeltje17. Ik ga het dit weekend proberen. Zal vast informatie zoeken over wat er exact moet gebeuren als mijn actieradius niet goed werkt.

Ffchecke
          Deelnemer

Weet je wel de code van je nieuwe set? Mocht je ooit de stuurkolommodule moeten wisselen dan werkt dat niet als de security codes bij de componenten niet kloppen. Ter info

VECTRAZ32SE
            Deelnemer

[quote quote=18363385]Weet je wel de code van je nieuwe set? Mocht je ooit de stuurkolommodule moeten wisselen dan werkt dat niet als de security codes bij de componenten niet kloppen. Ter info[/quote]

Ja die staat er op geschreven mocht deze niet kloppen kun je het opvragen voor 25 euro heb ik begrepen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.