cd70/ dvd90 + kleurenscherm plaatsen

Forumindex Forums Overige Op-Com cd70/ dvd90 + kleurenscherm plaatsen

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258872
    Elmo1989
      Lid sinds:
      28 June 2013

      Ik ben van plan om in mijn opel astra h station 1.9 cdti 150pk cosmo uit 2006 een cd70/ dvd90 + kleurenscherm te gaan plaatsen. Op dit moment zit er een cd30 mp3 in de auto. Wat zijn de verschillen tussen cd70 en dvd90?

      Op het forum heb ik al gelezen waar ik rekening mee moet houden, voor zover het mij nu duidelijk is:
      – cd70 radio kopen die uitgeleerd is, anders werkt hij niet.
      – CID scherm kopen die uitgeleerd is, anders werkt deze ook niet.
      – Ombouwframe CID scherm, omdat deze een andere maat heeft als GID (is CID groter of kleiner?)
      – RGB kabel aanschaffen als deze niet standaard in de auto zit.
      – GPS antenne (fakra blauw las ik)

      Zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden? Nog een laatste, maar praktische vraag, hoe kom ik aan de gewenste onderdelen voor een normale prijs en wat voor bedrag moet ik rekening mee houden? (we gaan met de auto op vakantie en we hebben nog geen losse tomtom en hebben wel een navigatie nodig. Dit zal vast duurder zijn, maar wel een veel betere oplossing natuurlijk.)

      #18155730
      Patje gts
        Lid sinds:
        27 May 2013

        Hallo,

        Op marktplaats staan een setje met een cd70 voor €100,- of alle onderdelen erbij zitten weet ik niet.

        Verschil cd70 en dvd90: bij de dvd90 staat europa op 1 dvd en bij de cd70 staan de meeste landen los op een cd, dus meerdere cd’s.

        Groet,
        Patrick

        #18155731
        Opeltje17
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 January 2012

          Let op dat je een CID scherm hebt van een astra die van een vectra gaat niet werken.

          En een cd70 kan ook i.c.m een GID (oranje zwart scherm zelfde formaat die je nu hebt) dan heb je ook geen RGB kabel nodig een maar dan heb je wel alleen een pijl en geen kaart.

          Dus een CD70 kan i.c.m CID en GID en de DVD90 alleen met CID.

          #18155732
          stevensjohan
            Lid sinds:
            23 June 2013

            Moet je je eigen cd30mp3 Nog kwijt? Want ik ben eventueel nog zoekende voor mijn astra h

            Oh ja dat setje op mp werkt dus niet want die is niet uitgeleerd vandaar de prijs van 100 euro

            #18155733
            Elmo1989
              Lid sinds:
              28 June 2013

              Goedemorgen,

              Bedankt voor de reacties, het is mij nu helder wat ik voor mogelijkheden heb. Ik zit te denken om een zendai v41 te gaat plaatsen i.p.v. de cd30, vanwege de optie als usb en het een mooi allesineen systeem is. Over de zendai lees ik wel goede berichten, alleen over de leverancier (navaudio) niet. Als ik de zendai daar ophaal en controleer, kan er volgens mij niet veel misgaan.

              Volgende vraag: Kan ik ook een zendai v41 plaatsen i.c.m. een kleurenscherm op de orginele plek en deze dan van beeld en dergelijke voorzien via de zendai?


              @stevensjohan
              , ik houd de cd30 maar zelf denk ik, mocht ik de auto nog een keer verkopen o.i.d. dan kan ik deze weer terug plaatsen.

              #18155734
              Elmo1989
                Lid sinds:
                28 June 2013

                Niemand een idee of ik een zendai v41 kan gebruiken i.c.m. een orgineel cid kleurenscherm? Dit lijkt mij namelijk de mooiste optie.. Ik zie echter nergens berichten van andere mensen die dit geprobeerd hebben, laat staan dat het werkt.

                Alvast bedankt!

                #18155735
                Juffer1
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  26 July 2006

                  Het is werkend te maken.

                  Je zult dat een converter moeten plaatsen in / over je CID die je bijvoorbeeld ook gebruikt om een achteruit rijdcamera we te geven op de CID.

                  Vanaf de Zendai pak je de video uit die je dan op de video in van de CID aansluit.

                  Mocht je hulp nodig hebben, benader dan Opel-Mark maar eens.

                  Gr. Arjan

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.