CD70 Bluetooth upgrade

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum CD70 Bluetooth upgrade

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    warhamstr
    Deelnemer

hoi,

Mijn pa heeft een vectra c van 2006 (facelift) met een CD70 navi ed. geen kleurenscherm.

Nu wiltie bluetooth erin hebben, kan dit achteraf gedaan worden?

baboe
      Deelnemer

nee dat gaat niet carkit is de opolossing

Spacejam
        Deelnemer

het is vrij makkelijk te doen, je moet er dan een uhp4 inbouwen en de kabelboom maken + inprogrammeren. Zoek maar even op dit forum dan vind je er verschillende topics over met schema’s etc. Je hebt wel een gid of een cid display nodig.

het zou zo rond de 150 euro kosten als je het zelf inbouwt.

CALIBRA4x4TURBO

origineel gepost door baboe
            nee dat gaat niet carkit is de opolossing

Tuurlijk kan dat wel! Bluetooth is overal en altijd ergens in te bouwen! Carkit is verleden tijd! Bluetooth is de toekomst!

Is gewoon in te bouwen hoor! Neemt hij toch een parrot?? Zijn mooie kastjes en werken goed! Kun je zo instellen als je in de auto stapt dat hij je al pakt zonder op ok te drukken! heb t in mijn vrachtwagen ook! In mijn vectra heb ik t van pioneer! Nette kastjes kan ze mooi wegwerken enz enz….

OPC-lijntje

Volgens mij bedoeld hij origineel en geen carkit/bluetooth kit…
              Ik heb trouwens nog nooit een Vec gezien die het heeft zonder kleurendisplay! Denk trouwens ook dat je dan het radio/navi gedeelte moet vervangen maar dat weet ik niet zeker! Bluetooth zal CD70 niet standaard hebben lijkt me!
              Komt het kleurendisplay dan nog eens bij… Al met al een duur geintje denk ik.

Spacejam
              Deelnemer

is wel te doen (heb het zelf ook gedaan bij een cd70). Je hebt de uhp4 nodig en een gid of cid display. Als je een cd70 hebt heb je sowieso een gid display.

Simaan hier op het opel-forum kan het vast ook voor je inbouwen.

warhamstr
                Deelnemer

:thumbup er zit zo´n oranje zwart display in.

dus als ik het goed begrijp is er gewoon een bluetooth module in te bouwen? wat ksot dat? en hoe moet het?:P

speaker
                  Deelnemer

Tuurlijk is het wel te doen !! Ik heb wel een aansluitschemaatje.
                    Het enige wat je nodig hebt is uhp4 module + microphone en iemand met een Tech2, die hem kan programeren.

Kosten voor de uhp4 module is zo’n 100 euro. Zie

> http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=uhp4&_sacat=See-All-Categories

En programeren kost rond de 3 á 4 tientjes !

En voor bluetooth heb je geen CID-scherm ( kleuren ) voor nodig hoor !

warhamstr
                    Deelnemer

kijk daar heben we wat aan! ga het zo eve met me pa bespreken:P. zal hier vast nog wel een keer om hulp vragen!

alvast bedankt!:thumbup

speaker
                      Deelnemer

Mocht je het zelf niet aandurven om hem in te bouwen… dan kan je altijd kijken bij Simaan waar Jamey is geweest….

Timmert

Ik heb het door Simaan laten doen. Zeer, zeer tevreden. Ding werkt echt perfect, veel fijner dan een papegaai.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.