Cd500 Update maar geen B

Forumindex Forums Modellen Astra Cd500 Update maar geen B

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Manuel Groeneveld
    Deelnemer

Ik zit al veel te lezen over het updaten over de CD500 navigatie… nu wordt er veel gesproken over de CD500 en de updates …maar er wordt telkens gesproken over de B in het vin nummer. Die heb ik dus niet, mijn Astra J is uit 2009 en heeft geen B in het vin nummer.

Moet ik echt naar de dealer voor de update of zijn er andere mogelijkheden? Overigens wordt dan alleen de kaart geüpdatet of het gehele systeem? Of is dat een keuze?

Riesje69
      Deelnemer

Hallo Manuel,

volgens mij heeft navi900 hier op dit forum de oplossing.

Succes,

Groetjes Ries.

Manuel Groeneveld
        Deelnemer

Ok, wat bedoel je precies…. is Navi900 een persoon hier die de oplossing heeft of moet ik een upgrade uitvoeren naar een Navi900…

Manuel Groeneveld
          Deelnemer

En die aftermarket sytemen die op android draaien.. iemand daar ervaring mee.. zien er goed uit.. vervangt heel het orginele systeem en kan je helemaal naar je eigen hand zetten. Worden door een zaak in Spijkenisse verkocht zag ik.. http://www.inbouwnavigatie.com
            Heb toen ik op zoek ging naar een Astra ooit zo’n systeem gezien en zag er netjes uit… maar of het echt werkt weet je pas als je het zelf gaat gebruiken.
            Kosten rond de €500 incl DAB+ en volgens de site blijven alle knoppen en stuurwielbediening werken…

Maar heeft iemand dit hier wel eens mogen ervaren?

Firezi
            Deelnemer

Dab+ werkt pas als je een Dab+ antenne erbij neemt. Aanschaf daarvan is prijzig en inbouw is niet eenvoudig.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.