CD500 issues

Forumindex Forums Modellen Astra CD500 issues

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    rowicom

Gisteren mijn Astra 1.4 T Sports Tourer opgehaald. Bouwjaar 2011, 51.000 km’s, technical grey. Met Edition+ en Business pakket.

Heb even zitten spelen met het infotainmentsystem, zoals Opel dat noemt. Het is een CD500. Paar vraagjes heb ik daarover.

1) in het boekje staat dat je de orientatie van de kaart tijdens het navigeren op ‘Noord boven’ kunt zetten of op ‘In de rijrichting’. Hij staat nu bij mij op de eerste optie, maar ik heb liever de tweede. In het boekje staat dat je dat bij kaartopties kunt veranderen, maar ik heb die optie helemaal niet, ook niet als er al een route gepland staat.

2) als je de telefoonmode activeert, dan kun je tegen het apparaat roepen: Selecteer apparaat. Je moet dan een lijst van alle aangemelde telefoons krijgen en dan door het middel van het roepen van een cijfer een bepaalde telefoon selecteren. De lijst die ik te zien krijg is helemaal niet compleet. Hij laat dan vaak maar 1 telefoon zien (terwijl er 3 aangemeld zijn) en er staan ook geen cijfers voor. Ik weet in welke volgorde ik ze aangemeld heb, dus als ik ‘twee’ roep dan pakt ie toch wel telefoon nummer twee, maar raar is het wel, dat het display minder info geeft dan je zou verwachten.

Ik verwacht dat jullie roepen ‘wat is de firmware versie’. Waar kan ik die vinden?

Ik heb nog wel veel meer vraagjes over de auto. Zou ik die hier de komende weken mogen posten? Ik zal beloven dat ik wel eerst de zoekfunctie zal gebruiken….

stefanDTI

Vraag nr 1 : is alleen bij de “DVD900” navigatie mogelijk.

Vraag nr 2 : ik onthou altijd welke telefoon ik op wat voor nr ik heb staan en zo ga ik de fout niet in met aanmleden. Er verschijnt geen lijst als je een voice commando geeft met “selecteer apparaat”

Anoniem

Vraag 1 moet vast kunnen. Is geen navigeren aan. Wanneer de kaart op noorden blijft staat.

ik heb dvd90 daar kan ik het wel instellen

KRSA2000
          Deelnemer

Is in het engels, maar is van de cd500 (nb! 3d optie alleen voor dvd800)
            Dus het moet wel kunnen…

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk

rowicom

Ja, ik heb het gevonden! Zag in een menu-item het vervolgpijltje over het hoofd. Bedankt allen!

KRSA2000
              Deelnemer

:thumbup

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.