CD30mp3>>>>CD70Navi

Forumindex Forums Modellen Astra CD30mp3>>>>CD70Navi

  • Dit onderwerp is leeg.
19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • #17245028
    ecoflex2011
      Lid sinds:
      7 January 2012

      Geachte moderators,
      Hallo alle leden van opel-forum.nl, ik ga mij eerst mij voorstellen mijn naam is Leon ik ben 27jaar en ik kom uit s-Heerenberg (Gelderland), ik rij sinds 1jaar een Opel Astra H Cosmo 1,6Twinport 5dr. van 2005

      ik heb een vragje en ik hoop dat jullie mij tips en raad geven jullie mening zijn voor mij waard
      mijn auto heeft CD30mp3+GID nu wou ik graag een CD70Navi+CID inbouwen
      ik heb dat zelf uitgebouwt en ingebouwt die CD70navi en ben ik naar Opel gegaan bij Opel heben ze ingelezen maar mijn CID blijft zwart komt niks Opel vermoedt dat die kapot is en hun mening dat die inbouw onmogelijk die stekers passen niet waar ik eigelijk alle onderdelen heb alle kapels zijn daar (CD70navi, CID, RGB, GPS ontvanger wordt achter die CID ingebouwt GPS is van Astra Twintop)

      Beste leden mijn vragen is:

      is dat mogelijk die inbouw?
      welke stapen moet ik volgen voor die inbouw met uitleg A.U.B?
      en als ik bij opel ben wat moet ik zeggen?

      Met vriendelijk groeten,
      Leon

      #17969897
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        heb je er er ook een rgb kabel tussen gezet?

        Stekkers passen wel degelijk, alleen een kleuren scherm heeft ook een rgb kabel nodig om hem werkend te krijgen.

        #17969898
        ecoflex2011
          Lid sinds:
          7 January 2012

          Hallo Nick-Gsi

          ja dat heb ik wel die RGB kabel en alle andere stekkers zijn goed

          #17969899
          astra-gtc-freak
            Lid sinds:
            3 March 2010

            Een kleuren scherm doet het ook zonder rgb-kabel.