Het zal wel heel voor de hand liggend zijn maar ik krijg het niet voor elkaar, heb ook geen boekje dus hoop ik dat iemand hier mijn vraag wil beantwoorden.
Ik heb een cd30MP3 in mijn Astra H. 9 zenderknoppen……maar hoe stel ik ze in…ik wil dus bijvoorbeeld 538 op nr1 Veronica op nr2 enz enz….
En dan heb ik ook nog insp. in mijn display staan…hoe krijg ik dat weg?
Volgens mij door naar je zender te zoeken en als je die gevonden heb de 1 (of ander getal) lang ingedrukt houden. Dan slaat hij hem op.
De ‘insp’ melding geeft aan dat je auto toe is aan een beurt en wordt dan in de garage gereset. Je kan dit ook zelf doen dmv een handeling maar die weet ik zo 1 2 3 niet..
Om de insp weg te krijgen moet je het volgende doen:
– sleutel in contact, nog niet draaien.
– Resetknop van de dagteller indrukken als het contact nog uit staat.
– Resetknop van de dagteller ingedrukt houden en dan wagen op contact zetten.
-“INSP” gaat nu knipperen en daarna verschijnen er vier streepjes.
Dan zou het weg moeten zijn.
Volgens mij door naar je zender te zoeken en als je die gevonden heb de 1 (of ander getal) lang ingedrukt houden. Dan slaat hij hem op.
Dit werkt helaas niet….ik dacht namelijk hetzelfde maar als ik op een zender sta en druk dan een getal, krijg ik direct de zender die onder dat getal sta.
Dit werkt helaas niet….ik dacht namelijk hetzelfde maar als ik op een zender sta en druk dan een getal, krijg ik direct de zender die onder dat getal sta.
Knop langer in blijven houden, kan best 5 tot 7 seconden duren