CD300

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila CD300

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Tomas Hägerbaum
    Deelnemer

Hallo Opel-ers,

Ik heb een stuur met bedieningen voor telefoon en telefoonknoppen op Opel Radio CD300, maar ze werken niet en ik kan mijn telefoon met bluetooth niet aansluiten.  Kan het zijn dat dit in mijn Radio niet is voorzien?   Kan ik dan gewoon een andere module steken achter het bedieningspaneel.  Bijvoorbeeld een CD400 met Bluetooth?  Of moet hiervoor Opel tussenkomen en een softwareupgrade doen?

Alvast bedankt voor jullie tips…

Tomas Hägerbaum
      Deelnemer

Of kan ik deze eenvoudig vervangen door een cd400 of hoger met bluetooth?

Alvast bedankt voor jullie tips.

Corsa_GSi
        Deelnemer

Ik denk dat je de oude radio moet laten uitleren en de nieuwe moet inleren op je auto.

Is het stuur ooit vervangen?
          Dan zou het natuurlijk kunnen zijn dat je een stuur hebt met knoppen, maar niet de kabel naar de radio hebt lopen. En dat ze mogelijk niet ingeleerd zijn.

Tomas Hägerbaum
          Deelnemer

Ik heb de opties op het stuur maar ze zijn niet actief… nooit vervangen.

Bedoel je uitgelezen worden met opel-software?

Nick-GSI
            Deelnemer

bluetooth zit niet in de radio maar is een aparte module, en ja het kan idd dat je het er niet in hebt. En je kan alleen bellen met bluetooth en geen muziek streamen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.