cd30 vervangen door cd30 mp3

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie cd30 vervangen door cd30 mp3

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17230926
    Michiel Krijger
      Lid sinds:
      5 July 2004

      Hallo,

      Ben lang niet meer op het opelforum geweest, maar heb toch hulp nodig.
      Ik heb een nieuwe Corsa met cd30 zonder mp3.
      Nu heb ik een cd30 met mp3 op de kop kunnen tikken, maar deze is niet vrijgeschakeld uit de donorauto. heb wel de code er bij gekregen.

      Is dit te vervangen en WIE O WIE wil mij er bij helpen?
      Hoeft niet voor niets..

      #17795544
      AstraH-Amsterdam
        Lid sinds:
        8 January 2011

        Ik ben zelf ook benieuwd naar het antwoord. Ik wil mijn CD 30 vervangen voor eentje met Mp3. Ik ben CD 30 radio’s tegengekomen met Mp3 welke niet afgemeld zijn bij uitbouw uit de donor auto of de verkoper is er niet zeker van. Wel is de radio code aanwezig of beweert wordt dat deze bij de dealer op te vragen is. Zelf wil ik mijn geld niet uitgeven voor iets dat ik niet kan gebruiken. De dealer geeft aan dat een inbouw zonder een goede afmelding niet mogelijk is.

        #17795545
        Spacejam
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2006

          hij moet goed afgemeld zijn of je hebt de security code van de auto nodig (niet de radio code)

          #17795546
          Michiel Krijger
            Lid sinds:
            5 July 2004

            Ik heb dus alleen de wol code van de auto (chassisnr??)

            Ik heb wel een bedrijf in Belgie (65 euro) en Breda (75 euro) gevonden die hem als nog in afleverstand kunnen zetten, moet hij nog wel aan mijn display gekoppeld worden. Is er iemand die me daar wel mee kan helpen?

            #17795547
            AstraH-Amsterdam
              Lid sinds:
              8 January 2011

              @ spacejam:
              Indien niet afgemeld van de donor auto is de code van de auto (niet de donor auto) voldoende? Indien ja, hoe gaat dat dan? Kan je een stap voor stap geven?

              #17795548
              raylax
                Lid sinds:
                24 May 2011

                Hallo mensen,

                Ik heb een OP COM is er een handleiding hoe mijn kapotte CD 30 Mp3 af te melden en een andere CD 30 Mp3 weer aan te melden
                En wat heb ik precies nodig om dat allemaal te realiseren.

                Alvast bedankt

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.