cd30 naar cd70

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum cd30 naar cd70

6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
  • Auteur
    Rubyvectra_A
    Deelnemer

Ik heb mijn cd30mp3 via marktplaats gekocht en deze was ook niet vrijgeschakeld. Opel dealer kon er niets mee.
      Maar AstraGSI hier van ‘t forum heeft hem toen, ik dacht met OPcom vrijgemaakt. en nu speelt ie alweer bijna een jaar!!!

Groet Tim

Simaan
      Deelnemer

@ sw_reijnders

klopt idd met de oudere modellen. maar ja stel je wilt een cdc3 aansluiten of een van de 2 gaat kappot wat doe je dan??

@Rubyvectra_A

Klopt kan de apparaten zelf ook weer resetten! Geef alleen aan als het meteen gebeurt zoals het hoort heb je minder hoofdpijn en misschien wat geld bespaart.

sw_reijnders
        Deelnemer

dat zeg ik ;)

zodra apparatuur niet uit 1 set komt, loskoppelen met tech2

gaat er mij om dat ik niet weet of bij een Vectra-C de appatuur ook van het VOERTUIG los gekoppeld moet worden met TECH2/OPcom

Bij een B is dat niet het geval, dan dien je alleen de componenten van elkaar los te koppelen als je de set opsplitst of een nieuw component (als bv een CDC3) toevoegd.

Ik heb zojuist een complete set uit één engelse Vectra-B gekocht NCDR1100, CID en CDC3 en nog wat extra kabels en antenne. Dit werkt prima zonder TECH2/OPcom.
          Maar dat had ik ook van te voren uitgezocht en ik wist ook van te voren dat dit uit 1 auto kwam.

Maar of dit ook bij een C werkt, weet ik niet.

Simaan
          Deelnemer

Ik zag wat je gedaan hebt en het ziet er netjes uit en het is zeker niet duur gezien de cid van de vectra b best zeldzaam zijn

Als alles uit 1 set bestaat zal het samenwerken. We hebben een keer een situatie gehad dat een kameraad een ncdr1100 + CID had uit en auto die hij in zijn astra g gebouwd had. Toen hij een cdc3 van een andere auto wilde aanmelden op de andere 2 componenten kon het niet. Hetzelfde met een telematic bij een ncdc 201x.
            Het heeft dus zijn voor- en nadelen

ZafiraB2006
            Deelnemer

Goede Dag Allemaal ik heb een opel zafira b uit 2006 ik heb een klein Vraagje Had een Cd30 Radio erin en nu heb ik een Cd70Navi erin gezet Erstaat op de bordcomputer Display Safe Alleen ik weet niet waar ik het kan Decoderen weet iemand misschien waar ik hem kan laten herkennen en hoe duur gaat het kosten ?

Alvast bedankt.

gwriemersma
              Deelnemer

VOD Vriendelijke Opel Dealer

6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.