CD30 MP3 met AUX ingang vragen

Forumindex Forums Modellen Astra CD30 MP3 met AUX ingang vragen

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    fdepauw

Ik heb zopas een opel Astra CDTI, BJ 2006 gekocht, dit met standaard CD30+MP3 radio.
      Nu heb ik hier en daar al gezien dat er soms wel een aux-functie is (in de instellingen van de radio zelf). Maar er is nergens een auxpoort aanwezig.

Is dit appart te verkrijgen bij een erkende handelaar of wordt dit een doe het zelf dagje?

Dennis120506
        fdepauw

Bedankt! Daarvoor dien ik wel mijn radio volledig uit te halen, is dit doenbaar zonder deze beugels?
          En waar dient deze kabel dan uit te komen? Want er zijn geen openingen in de middenconsole

gwn
          Deelnemer

Radio haal je er met 4 lange spijkers en wat wrikken uit…kabel kun je tussen het zwarte plastic plaatje onder de handrem laten uitkomen of je maakt er een aux uitgang in voor een losse kabel….

Dennis120506

@fdepauw wrote:

Bedankt! Daarvoor dien ik wel mijn radio volledig uit te halen, is dit doenbaar zonder deze beugels?
              En waar dient deze kabel dan uit te komen? Want er zijn geen openingen in de middenconsole

Ik haal de radio eruit met 4 spijkers die er een beetje stroef in gaan, dat gaat prima.

Voor de kabel moet je zelf een mooi plekje zoeken.

Bv uit laten komen bij de asbak, of in het dashboardkastje, of via het vakje onder je handrem………..

fdepauw

Bedankt! Ik ga dinsdag eens zien of ik deze kabel nergens in de gewone winkel kan kopen

jurgje

wij hebben een opel astra h uit 2004 met een orginele radio cd30 mp3 en nu is mijn vraag hier over .
                  hij geeft op het display alles aan maar sinds een paar dagen geeft hij de een keer wel geluid en de andere keer weer niet nu lees ik overal dat als je de radio eruit hebt gehaald en een andere radio erin hebt gehad en dan weer terug plaatst dat je hem moet aan en afmelden klopt dat dat ik er nu geen geluid op heb
                  ps ik weet niet of dit de goede topic is want ik ben hier nog niet zo bekend

pionok
                  Deelnemer

@fdepauw wrote:

Bedankt! Ik ga dinsdag eens zien of ik deze kabel nergens in de gewone winkel kan kopen

lees eerst mijn reactie hier even, want als je de juiste radio niet hebt heeft het geen zin een kabeltje te kopen.

http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=5&t=190915

gr. rene

fatmatopuzcu
                    Deelnemer

B2101ECB-15DE-4038-B15C-5CFDDC0BA65DHay,ik heb een radio cd30 mp3 maar ik wil dus weten of mijn radio een aux aansluiting heeft ?? Dit is de sticker boven op de radio iemand die dit weet en mij kan helpen ???

liviu2004
                      Deelnemer

Nee, geen auxin.

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.