CD wisselaar voor Astra G Cabrio

Forumindex Forums Modellen Astra CD wisselaar voor Astra G Cabrio

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259196
    toinneke
      Lid sinds:
      1 August 2009

      Hoi

      Ik heb een Astra G cabrio en hier zit nog een standaard Philips radio in met Cassette speler!

      Wel zit er een kabel in het dashboardkastje voor een wisselaar.

      Wie o Wie heeft er toevallig nog een liggen die erop past!

      Ik wil hem er niet uithalen en er een andere indoen omdat ik dat allemaal inbraak gevoelig vind.

      En als ze zien dat er een oude radio inzit laten ze hem vast zitten en ik moet zeggen dat ik het standaard geluid van de Astra eigenlijk helemaal niet slecht vind!!!

      Ook heb ik zitten denken aan een parrot maar deze zijn ook weer zo inbraak gevoelig en er zit er al een in met alleen telefoon gesprek optie’s

      Fm Transmitters Lees ik ook alleen maar slechte dingen over.

      #18159396
      miraltje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        ben wel heel benieuwd naar deze radio,volgens mij is de astra g cabrio alleen met cd speler uitgevoerd al dan niet met mp3 en/of navi.

        kan me niet voor stellen dat deze ook met cassette zijn uitgeleverd,of is er een aftermarket ingestoken en de originele verwijderd.

        philips maakt al zeker 15 jaar geen autoradios meer.

        cd heeft ook zijn langste tijd gehad,heb zelf een parrot 9200 ingebouwd, hier kun je usb /sd op aansluiten maar ook vanwege inbraak gevoeligheid tevens wilde ik de stuurbediening behouden voor de originele radio met cd speler.

        #18159397
        turbo.d
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 June 2013

          Ik heb ook een Philips met cassette deck in mijn Astra-G gekregen met wisselaar in het handschoenen kastje. Wegens ruimte besparing heb ik het dashboardkastje uitgewisseld voor en exemplaar zonder Din units. De philips heeft plaats gemaakt voor mijn JVC unit.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.