Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Cd wisselaar neemt magazijn niet meer
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 december 2010 om 23:00 #17229322
Hey, mn opel astra coupe turbo (2001) neemt het magazijn niet meer op in de cd lader…
Ik probeer hem naar achter te duwen maar hij springt terug zo kan het klepje zelfs niet dicht.
Heb de wagen pas, doe ik iets verkeerd of vergeet ik iets?
Krijg als ik cd’s wil afspelen ‘CDC Magazine’
grtz
5 december 2010 om 23:27 #17770262Ik heb precies het zelfde gehad met mijn astra, kreeg hem er echt met geen mogelijkheid in. Een paar weken later nog eens geprobeerd en hij ging er gewoon in zonder problemen, en sindsdien nog niet uit gehad. Maar heb geen idee waarom hi er nu wel in 1 keer goed in ging….
5 december 2010 om 23:31 #17770263Zit er niet een reset op ?
6 december 2010 om 12:58 #17770264Zit denk ik geen reset op… Heb het al op 1000 verschillende manieren geprobeerd maar hij wil hem niet nemen :wtf
6 december 2010 om 13:18 #17770265Heb je de stekker al is los gehaald en er weer opgezet.:hmmz
7 december 2010 om 17:55 #17770266Heb alles geprobeerd. Nog geen resultaat… Ga eens naar de garage gaan.
Nog een vraagje, ik ga waarschijnlijk van mn uitlaat een straight pipe maken. Nu een vriend vanme had dit gedaan op zn bmw 323i en dit klonk echt vet.
Zou dit ook goed klinken op een 2.0T 4 cilinder?
grtz
14 januari 2011 om 13:33 #17770267je kan eens proberen om je uitwerp kop in te drukken wandt het kan dat de blokkade daar in zit even ter verduidelijking als de sledehouder in het slot is gesprongen kan je de slede er niet meer in het is net als bij je deur van de auto die kan ook wel eens zonder dat je de deur dichtdoet in het slot vallen en dan moet je ook de handel aan de buitenzijde even oplichten om hem weer te ontgrendelen dat gebeurd ook bij de cd-player alleen dan electronisch ik heb dit zelf een keer meegemaakt met mijn pioneer radio cd-player hier zit ook een multy unit in en toen ik per ongeluk op de uitwerpknop derukte kon ik de cd houder weer in de cd-player stoppen dus ik had geluk misschien lukt het bij U ook op die manier.
johan14 januari 2011 om 14:04 #17770268Zit er de Blaupunkt (6 cd wisselaar) of die in het dashboard (4 cd wisselaar)? Ik heb net de Blaupunkt in mijn auto gehangen, en die deed ook moeilijk. Ik heb ‘m uit elkaar gehaald, die schuif ingevet die de speler zelf op-en-neer beweegt, en weer in elkaar gezet. Ik kwam er achter dat als de bevestigingboutjes te strak zet, de cd-speler vastloopt en het magazijn ook niet meer wil uitwerpen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.