Cd wisselaar neemt magazijn niet meer

Forumindex Forums Modellen Astra Cd wisselaar neemt magazijn niet meer

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17229322
    Sprutte
      Lid sinds:
      5 December 2010

      Hey, mn opel astra coupe turbo (2001) neemt het magazijn niet meer op in de cd lader…

      Ik probeer hem naar achter te duwen maar hij springt terug zo kan het klepje zelfs niet dicht.

      Heb de wagen pas, doe ik iets verkeerd of vergeet ik iets?

      Krijg als ik cd’s wil afspelen ‘CDC Magazine’

      grtz

      #17770262
      AsconaC20NE
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 December 2004

        Ik heb precies het zelfde gehad met mijn astra, kreeg hem er echt met geen mogelijkheid in. Een paar weken later nog eens geprobeerd en hij ging er gewoon in zonder problemen, en sindsdien nog niet uit gehad. Maar heb geen idee waarom hi er nu wel in 1 keer goed in ging….

        #17770263
        Blue-Dragon
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 July 2006

          Zit er niet een reset op ?

          #17770264
          Sprutte
            Lid sinds:
            5 December 2010

            Zit denk ik geen reset op… Heb het al op 1000 verschillende manieren geprobeerd maar hij wil hem niet nemen :wtf

            #17770265
            Blue-Dragon
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 July 2006

              Heb je de stekker al is los gehaald en er weer opgezet.:hmmz

              #17770266
              Sprutte
                Lid sinds:
                5 December 2010

                Heb alles geprobeerd. Nog geen resultaat… Ga eens naar de garage gaan.

                Nog een vraagje, ik ga waarschijnlijk van mn uitlaat een straight pipe maken. Nu een vriend vanme had dit gedaan op zn bmw 323i en dit klonk echt vet.

                Zou dit ook goed klinken op een 2.0T 4 cilinder?

                grtz

                #17770267
                Westernhouse
                  Lid sinds:
                  14 January 2011

                  je kan eens proberen om je uitwerp kop in te drukken wandt het kan dat de blokkade daar in zit even ter verduidelijking als de sledehouder in het slot is gesprongen kan je de slede er niet meer in het is net als bij je deur van de auto die kan ook wel eens zonder dat je de deur dichtdoet in het slot vallen en dan moet je ook de handel aan de buitenzijde even oplichten om hem weer te ontgrendelen dat gebeurd ook bij de cd-player alleen dan electronisch ik heb dit zelf een keer meegemaakt met mijn pioneer radio cd-player hier zit ook een multy unit in en toen ik per ongeluk op de uitwerpknop derukte kon ik de cd houder weer in de cd-player stoppen dus ik had geluk misschien lukt het bij U ook op die manier.
                  johan

                  #17770268
                  GooneyBird
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    11 February 2010

                    Zit er de Blaupunkt (6 cd wisselaar) of die in het dashboard (4 cd wisselaar)? Ik heb net de Blaupunkt in mijn auto gehangen, en die deed ook moeilijk. Ik heb ‘m uit elkaar gehaald, die schuif ingevet die de speler zelf op-en-neer beweegt, en weer in elkaar gezet. Ik kwam er achter dat als de bevestigingboutjes te strak zet, de cd-speler vastloopt en het magazijn ook niet meer wil uitwerpen.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.