cd gebruiken in standaard radio opel astra gtc

Forumindex Forums Modellen Astra cd gebruiken in standaard radio opel astra gtc

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    opelastragtc

hallo iedereen ik heb een astra gtc en ik zou graag mijn eigen muziek willen afspelen ik heb al een paar keer een cdtje gebrand maar de radio van de auto pakt dit niet aan? ik gebruik cd-rw cd’s van fujifilm ik brand de cd’s op men macbook en gebruik mp3 bestanden? iemand die me kan helpen? bedankt alvast

linfiel
      Deelnemer

Misschien ondersteund de radio geen CD-RW, je zou eens een CD+RW kunnen branden, en als dit nog niet lukt geen MP3 bestanden branden maar gewone bestanden, weet niet of je nog een instructieboek van de radio erbij hebt, misschien staat hier van over geschreven, ik zou zeggen probeer even wat.

J. Stardust
        Deelnemer

Je moet even kijken welk radio/cd systeem je Astra heeft.
          Je hebt o.a. de CD30 en de CD30 MP3. Het kan dus zijn dat je de CD30 hebt die dus geen MP3 afspeelt.

Anoniem

Dan moet je op de Macbook dus niet branden als mp3 cd, maar als audio cd. Helaas veel minder nummers mogelijk op 1 schijfje, maar dat is de enige manier..

Juffer1
            Deelnemer

Als je cd’s brand, brandt ze dan niet op maximale snelheid maar op 4 of 8 speed.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.