CD 70/navi loudnessinstelling? Navigatie rijdend instellen

Forumindex Forums Modellen Astra CD 70/navi loudnessinstelling? Navigatie rijdend instellen

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    ahrend

Ik las ergens dat een CD 70 een loudnessinstelling heeft,waar kan ik dat vinden ?
      En weet er iemand of het mogelijk is de navigatie zo in te stellen dat die ook rijdend te bedienen is,door de bijrijder bijv.
      Nu stopt de instelmogelikheid als je meer dan stapvoets rijd :swear :thumbdown

Opeltje17
      Deelnemer

1e zou ik niet weten, maar het 2de is in te stellen d.m.v een tech-2 maar de meeste dealers zeggen dat het niet kan en zullen het ook niet doen met hun tech-2

opel-mark
        Deelnemer

Bij mijn weten is de loudness op de cd70 niet in te stellen, die staat altijd aan.

Mark
          http://www.AstraTuningClub.nl

Anoniem

Ik heb de dvd90 nagenoeg het zelfde. Heeft geen loudnes instellingen
            Die snelheids veiligheid van de navi is uit te zetten met een Op-com/tech-2

Juffer1
            Deelnemer

Volgens mij zit de loudness onder het knopje audio ?
              Heb het vandaag nog in een van de schermen voorbij zien komen dacht ik, zal morgen even kijken of ik het weer terug kan vinden.

ahrend

Bij audio kan ik alleen kiezen tussen Cd of radio,meer niet ?

SjoerdB

@Helmer opelfan wrote:

Ik heb de dvd90 nagenoeg het zelfde. Heeft geen loudnes instellingen
                  Die snelheids veiligheid van de navi is uit te zetten met een Op-com/tech-2

Kun je mij vertellen hoe die uit te schakelen is met OP-COM? Ik word er niet goed van namelijk.

Anoniem

Ik heb zelf nog maar net een Op-com. Hoe dat moet weet ik nog niet. Het is destijds voor mij ook uitgezet. Is zeker irritant :( Wat je wel houd. Althans bij mij. ik dacht boven de 100. Heb je wel weer de invoer beperking

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.