CD 70 CD speler kapot

Forumindex Forums Modellen Corsa CD 70 CD speler kapot

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Kappie
    Deelnemer

Text
      Wij hebben kortgeleden een Combo 1.3 CDTI aangeschaft, maar de CD speler die gewone muziek cd’s zou kunnen afspelen is dood.http://www.opel-forum.nl/images/smilies/cry.gif
      Ik heb de hele unit uitgebouwd en eens binnen ingekeken, maar ik vind daar geen interne zekeringen oid, alleen eentje bij de stekker, die lijk heel en de navi CD speler doet het gewoon nog.
      Er zat wat kleingeld in de audio cd speler, en ik denk dat dat ergens kortsluiting heeft veroorzaakt. De opel dealer kan ‘m alleen in z’n geheel opsturen, Kost meteen E80,- voor er iets gebeurd is.
      Ik zoek alleen de bovenste speler, die is makkelijk uit en in te bouwen, en hoop dat alleen dat deel stuk is.

Dus: wie heeft een losse cd speler voor een audio CD 70 navi, of weet waar je dat kunt kopen / laten nakijken.

Rotho

Zet dit in het tekoop gevraagd gedeelte ;)

Kappie
        Deelnemer

Nou het is meer een vraag, hoe kan ik het repareren (misschien zit er toch ergens een zekeringetje dat ik niet gezien heb) , of wie weet zo’n ding te koop, ik verwacht dat dat niet zo makkelijk zal gaan, ik heb er al een paar op Marktplaats gezien, maar dat zijn complete, en dat is te veel en ook te duur (E400,-)
          IK zal het ook nog een keertje direct op MP zetten.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.