CD 30 stuk

Forumindex Forums Modellen Astra CD 30 stuk

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    j.bravo
    Deelnemer

Hallo,

mijn cd speler van mijn astra (cd30) neemt wel een cd aan naar binnen maar gooit hem dan ook direct weer naar buiten. weet iemand wat er dan verkeerd zit in de cd speler? of wat het eventueel zou kunnen zijn? heb hem namelijk open gehad omdat de kinderen er 50 cent muntjes in hadden gedaan.

ook heb ik sinds 2 dagen helemaakl geen geluid meer uit de speakers. smiddags reden we in de auto met de radio aan en was er niks aan de hand. toen ik savond weer ff weg zou was er geen geluid meer. de radio zelf deed het wel. iemand een idee wat dat kan zijn.? alle zekeringen zijn heel.

bvd.

johnny

dark-divx
      Deelnemer

ik heb geen flauw idee wat het kan zijn. nog nooit gehad.
        maar heb hier wel nog een CD30 liggen die ik niet gebruik.

j.bravo
        Deelnemer

Hoi.

Is die cd 30 van jou afgemeld bij de auto?? En waar kom je vandaan?

j.bravo
          Deelnemer

Het is trouwens een cd 30 mp3. Kwam er vandaag achter dat het volgens mij ook iets te maken heeft met het paneel links achter in de kofferbak waar de zekeringen en stekkers op zitten. Had eerst ook geen verlichting op de radio unit en na dat ik de zekeringen weer gecontroleerd had was er opeens wel licht. Toen ik bij dat paneel wat stekkers en dergelijke begon te bewegen ging het weer uit. Dus weet niet of het toeval is of dat er wat los is gegaan na/bij het dichtklappen van de kofferbak. Tis ook een vreemd verhaal.

dark-divx
            Deelnemer

het is een gewone CD30 bij mij.
              Is nog niet afgemeld maar zit nog in de auto. Moet er enkel eens een batterij insteken in de auto om hem te kunnen afmelden. Dus dit is geen probleem.
              Ben van Gent.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.